6 Reacties

5 maanden geleden

Blijkbaar is hij nog aan bv toe. Dus misschien wat langer doorgaan ermee? Mijn dochtertje is nog niet toe aan het afbouwen van de kv. Dus daar ga ik nog even mee door.

5 maanden geleden

Wilde je sowieso stoppen met bv of alleen hierdoor? Kan je andere melkproducten laten geven door je partner of iemand anders? Vaak werkt dit. Omdat hij jou associeert met borstvoeding.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Mijn dochter heeft nooit iets anders dan borstvoeding willen drinken. Heeft in haar leven enkele slokken kunstvoeding en koemelk gehad, maar niet met plezier... Ik heb ook geen idee hoe ik moet stoppen. 🥲

5 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor! Melk wil ze niet, heb veel varianten al geprobeerd. Fles wil ze ook niet (meer) drinken. Ik ben nu net een paar dagen helemaal gestopt met de bv. Ik laat het maar. Ik zorg dat ze door de dag genoeg vochtrijk voedsel krijgt en geef haar als toetje een flinke bak yoghurt zodat ze wel aan haar zuivel komt. Ik bied veel de munchkin 360 en een rietjesbeker met water aan. Als ze echt dorst heeft, vertrouw ik erop dat ze dat echt wel neemt. Ze plast op zich goed, dus het zal zichzelf wel regelen… hoop ik 😊

5 maanden geleden

Heb je geprobeerd de melk op te warmen? Hierdoor drinkt onze dochter het beter 😊

5 maanden geleden

Drinkt hij wel moedermelk uit de fles? Dan zou je het langzaam kunnen afbouwen door bijvoorbeeld Dag 1&2 190cc moedermelk en 10cc andere melk Dag 3 &4 180/20 5/6 170/30 Etc Heeft bij onze oudste 2 goed gewerkt en zodra me diepvries vol met moedermelk bijna op is ga ik dit weer doen 😊 Als hij nog geen moedermelk uit de fles drinkt zal ik hier eerst mee beginnen en hem hier aan laten wennen