31 Reacties

één maand geleden

Ze krijgt een popje! 🥰 en had een pratende/zingende theepot bedacht maar die kreeg ze ineens al als kraamcadeau 🤣

één maand geleden

Hobbeldier van House of Tods, kinetisch speelgoed

één maand geleden

Mijn zoontje krijgt van mij een fiets! Van mijn ouders een zwembadje en auto 🚘

één maand geleden

Ons zoontje krijgt van ons de vtech stap in en leer bus!

één maand geleden

Schelp (zandbak), loopfiets, loopkarretje, leertoren, klei, verf, zoekboeken oa Dikkie dik, paco boekjes, cadeaukaart dierentuin/abonnement indien al nodig met 1 jaar. Het is een wensenlijst. Een deel heb ik al maar had ‘m zo in mijn telefoon staan. Ik hou dit bij met dingen die ik tzt wil kopen. En mochten er mensen zijn die graag iets van de lijst willen geven, dan kan dat. Ik werk de lijst dan telkens bij. Dus wellicht met verjaardag ziet het er weer anders uit. Het is dus niet perse een lijstje voor de 1e verjaardag. Maar wellicht vind je er inspiratie door.

één maand geleden

Ik volg even mee voor inspiration. Heb al een peuter van 3 en heb dus al enorm veel speelgoed in huis, maar ben ook op zoek naar leuke nieuwe cadeautjes voor als de jongste 1 wordt

één maand geleden

Ik denk dat we zelf een keukentje of winkeltje gaan kopen met toebehoren. Op verlanglijstje staat verder smartmax diertjes, sensorische blokken, loopfietsje en de timio audiospeler.

één maand geleden

Op mijn lijstje staat een wobbelplank, poncho met naam (voor op vakantie), speelgoed kleed, herinneringskist van zn geboortekaartje om spulletjes in te bewaren en verder wat kleine speelgoed dingen die ik schattig vond (trein van Trixie, houten parkeerplaats, puzzeltje, kleur/sorteer spelletje etc)

één maand geleden

Globber step go up was bij mijn 1e de grootste hit!

VRIEND

één maand geleden

Ik wil zelf denk ik een leertoren 3-1 kopen voor haar verjaardag. Verder wil ik vooral abonnementen/strippenkaarten vragen. Van het zwembad, hoenderdaell, balorig wat mensen zelf leuk vinden. Verder niet echt een verlanglijstje voor speelgoed oid.

één maand geleden

Wij hebben al behoorlijk wat van onze oudste van 3. Maar de jongste krijgt van ons in ieder geval de grote blokkenpiramide van grimms. Verder staat er nog niet zoveel spannends op het lijstje 😜

één maand geleden

Ik zag dit vandaag bij de action. Te leuk toch? Maar ik twijfel omdat er 18+m op staat 😅

één maand geleden

Ik zag van de week dat je een memory set met eigen foto's (van haar 1ste jaar) kan maken. Leek me een leuk kado. Niet dat ze er dan al iets mee kan😅 En een houten klimbrug of wobbel of iets vind ik ook leuk.

één maand geleden

Zandbak (Meegroei) Schommel Watertafel Glijbaan Bonnen voor speelparken bijv. Monkeytown Moet verder nog even brainstormen 😜

één maand geleden

Reactie op amommymous

Ik zag dit vandaag bij de action. Te leuk toch? Maar ik twijfel omdat er 18 ...
Ja is toch leuk! Merk dat mijn vriendinnen vaak ook Kados voor hun kids vragen wat niet refereert met de leeftijd, denk dat het maar net is waar je kindje aan toe is.

één maand geleden

Reactie op MichVA

Ja is toch leuk! Merk dat mijn vriendinnen vaak ook Kados voor hun kids vra ...
Haha, ik heb hem inmiddels al gekocht! 😆 Geen idee of ze er tegen die tijd aan toe is maar dat zien we dan wel. Anders kan hij mooi op zolder staan voor haar 2e verjaardag

één maand geleden

En deze krijgt ze voor haar verjaardag. Lekker buitenspelen, ik hoef niet teveel zooi binnen. Als iemand nog zou vragen wat ze zouden kunnen halen zou ik alleen nog vragen voor een activiteitentafel en/of loop wagen/fiets

één maand geleden

Reactie op MichVA

Ja is toch leuk! Merk dat mijn vriendinnen vaak ook Kados voor hun kids vra ...
Ik neem de leeftijd erop ook niet te serieus meer. Ik dacht eerst met blokken dat het vanaf 6m stapelen was 😆 Wij hebben zo een little dutch hamer bankje (farm) en die zou 1j+ zijn, nou hij vind het helemaal geweldig, pakt de ballen eruit, drukt soms erdoor. Met de hamer er goed op slaan is nog te ver maar verder dus zn favoriet. Verder heb ik al vanalles gehaald, zoals een activiteiten tafel, vormenstoof, ringenstapelaar, harde boekjes, grote (grijp) bal etc. Voor zn verjaardag denk ik ook aan wat meer buiten dingen, loopfiets misschien die wilde papa wel en zag nog wel mooi houten educatief speelgoed.

één maand geleden

Reactie op amommymous

En deze krijgt ze voor haar verjaardag. Lekker buitenspelen, ik hoef niet t ...
Die is leuk! Wij willen ook nog iets van een speeltoestel buiten met glijbaan en schommel, ideaal.

één maand geleden

Heeft iemand toevallig al ervaring met zo globber step up go?