24 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Fiori43

Daar is gelukkig geweldige medicatie voor (tweede jeer zwanger van tweeling ...
Superfijn dat het bij jou heeft gewerkt. Betekent natuurlijk niet dat dit voor iedereen zo is.. en dat iedereen weer gerust aan het werk kan.. Ik heb 2 HG zwangerschappen gehad en werkelijk alle medicijnen geprobeerd, maar het was gewoon de tijd uitzitten. Douchen was al een opgave, dus werken was echt geen optie.

één jaar geleden

Ik ben inmiddels 3 weken ziek en verwacht nog wel dat het een paar weken duurt. Het is echt heel heftig, maar het is niet anders. Gelukkig hebben de meeste mensen er wel begrip voor. Ik hoop in het tweede semester weer beter te zijn en te kunnen werken

één jaar geleden

Reactie op Fiori43

Daar is gelukkig geweldige medicatie voor (tweede jeer zwanger van tweeling ...
En als je HG hebt helpt er helaas niets, 2 zwangerschappen gehad en ik kon 8 maanden alleen op de bank en op bed liggen. En dan nog zonder HG hoeft de medicatie ook niet te werken. Ieder lichaam is anders, dus niet iedereen reageert hetzelfde op medicatie.

één jaar geleden

Reactie op Miss-ongeduld

Ja daar ben ik ook bang voor. Dat ze nu flink balen dat ik zwanger ben als ...
Maar dan luister ik naar de woorden van mijn vader die zei maak je alsjeblieft niet druk. Je moet nog tot je 70e. 🤣 maar toch zou het jammer zijn....🥲 heb je trouwens een vriendschapsverzoek verstuurd