23 Reacties

één jaar geleden

Ik in week 4 al klachten zoals heel erg misselijk door de dag heen vooral sochtends en dan savonds in bed. Overgeven vaak in de ochtend en zo af en toe savonds geen pretje🙈 nu nog steeds wel is ben nu in week 6

één jaar geleden

Voor mij komt de misselijkheid dagelijks met vlagen, maar nog geen enkele keer overgegeven. Ik ben nu waarschijnlijk bijna 8 weken en de misselijkheid is er denk al wel een week of 3.

één jaar geleden

Ik ben 24/7 misselijk maar hoef niet over te geven. Heb nu medicatie. Het lijkt elke zwangerschap wel erger te worden 🥹

één jaar geleden

Ik was de eerste weken alleen heel erg misselijk en af en toe kokhalzen, maar sinds gisteren is het overgeven erbij gekomen

één jaar geleden

Reactie op Lamunchi 🍋

Ik ben 24/7 misselijk maar hoef niet over te geven. Heb nu medicatie. Het l ...
Damn wat voor medicatie heb je ervoor gekregen?

één jaar geleden

Af en toe misselijk, maar ik geef elke dag helaas meermaals per dag kleine beetjes over 😕

één jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Damn wat voor medicatie heb je ervoor gekregen?
Emesafene maar lig bijna knock out op de bank nu zo moe. Kijken of ik kan switchen naar iets anders. Het werkt opzich wel goed.

één jaar geleden

Ik lig verplicht thuis omdat ik tegen uitdroging aan zit. Elke keer als ik op sta voor een wc bezoek of even wat pakken moet ik spugen. Enige wanneer ik “oké” ben is als ik lig. En dit nu al 1.5 week 😔

één jaar geleden

Nou gisteravond was ik zo misselijk, viel uiteindelijk in slaap want sliep op me linkerzijde. Vervolgens werd ik weer wakker om naar wc te gaan wauwww was zoo duizelig in wc had lage bloeddruk en weet niet hoe ik naar me kamer terug ben gekomen. Maar ik kwam naar me kamer en schreeuwde naar me man van doe raam open want ik ga denk flauwvallen dus vervolgens pakte ik een zak en toen voila moest overgeven. Wauw ik wil dit gewoon NIET. Had lage bloeddruk misselijk en vervolgens overgeven. Ben pas 6 weken :)

één jaar geleden

Ik lig verplicht thuis omdat ik tegen uitdroging aan zit. Elke keer als ik ...
Wow dat is intens! Hopelijk word het snel wat minder =(

één jaar geleden

ohh ik ben al 2,5week zo mega misselijk. Niet meer leuk. Ik hoef niet over te geven, maar het zit zo hoog. bleh. Ik kan het een minuut of 10 verlichten door iets te eten, maar daarna komt het weer meteen terug. Ik ben morgen 9w.

één jaar geleden

Ik lig verplicht thuis omdat ik tegen uitdroging aan zit. Elke keer als ik ...
Wat ontzettend naar hopelijk voel je je snel wat beter 🌸

één jaar geleden

Reactie op Chanmel

Voor mij komt de misselijkheid dagelijks met vlagen, maar nog geen enkele k ...
Hier ook misselijkheid met vlagen, de ene dag erger dan de andere. Maar nog niet over hoeven geven gelukkig.

één jaar geleden

Ik ben morgen 10 weken, heb sinds de 7-8 weken dat ik bijna dagelijks moet overgeven. Het begint sochtends al met drinken dat komt er vaak al uit, ik probeer mezelf wel te dwingen toch iets te eten ook al is het een klein beetje en komt het er wel uit, meestal tegen het middag uur gaat het dan wel iets beter en vanaf dan blijft het ook wel binnen. Hoop dat het met 2 weken minder wordt 🥲

één jaar geleden

Ik ben misselijk vanaf 6 weken (ongeveer) maar moet niet overgeven.

één jaar geleden

Ik ben ook vanaf 4,5 week al vreselijk misselijk. Kan gelukkig tot nu toe alles binnen houden, maar de misselijkheid is er wel echt dag en nacht. Ellende om zo de dagen door te komen :(

één jaar geleden

Ik ben misselijk vanaf 4 weken, hoogtepunt was bij mij in week 7. Sinds week 8 lijkt het wat af te nemen. Toen het op z'n ergst was was ik 24 uur lang misselijk. Overgegeven heb ik niet.

één jaar geleden

Ik voel de misselijkheid sinds vorige week vrijwel direct opkomen als ik honger heb of krijg 🤯Vanmorgen met 6+4 de eerste keer echt moeten overgeven.

één jaar geleden

Ik heb het vooral als ik een lege maag heb.. maar in de ochtend valt mee. Alsof ik er dan aangewend ben, avond voel ik mij het beroerdst. Moe en misselijk! Niet overgeven gelukkig

één jaar geleden

Reactie op jessicavdbeek

Ik ben morgen 10 weken, heb sinds de 7-8 weken dat ik bijna dagelijks moet ...
Verschrikkelijk he! Ik ben misselijk sinds weeks 6, maar vorige week (9weken) was het niet meer te houden, met meermaals overgeven per dag. Ik vind het moeilijk om dan nog te werken, want je eet amper iets, hebt geen energie,… Hopelijk idd snel voorbij he !