109 Reacties

één jaar geleden

Oh spannend, Mijn eerste echo staat gepland 8 december. Maar maandag eerst bloed prikken om te kijken of hcg goed gestegen is

één jaar geleden

Aaaah, ik heb hem ook op maandag 12 december! Spannendddddd... Wanneer ben je uitgerekend?

één jaar geleden

Ik heb hem 15 dec.

één jaar geleden

13 december! Duurt lang he..

één jaar geleden

Ik heb het ook op 12 december 🍀 aftellen en weer heel benieuwd #zwangervaneentweede

één jaar geleden

Hier ook 12 dec. Kan niet wachten.

één jaar geleden

Ik heb de termijn echo de 12e! 🥰

één jaar geleden

Ik! Maar pas heel laat 15.50 😮‍💨 dus wordt een dagje afzien. Ik ben dan, volgens mijn berekening, dan 7+5. Ik vind het heel spannend omdat ik afgelopen 2 dagen beetje roze verlies had met eenmalig beetje bloedverlies en pittige krampen. Nu gelukkig niets meer. Hopelijk zien we dan een kloppend en sterk hartje. ❤️

één jaar geleden

Ik ook 12 december, zo spannend!

één jaar geleden

Reactie op JTLYB

13 december! Duurt lang he..
Ik ook 13 december! Duurt mega lang pff..

één jaar geleden

Wij hebben de eerste echo op 15 december 🥰🍀

één jaar geleden

Reactie op xMarrie

Aaaah, ik heb hem ook op maandag 12 december! Spannendddddd... Wanneer ben ...
Zover ik het nu heb berekend ben ik uitgerekend 21 juli.. En jij? Vind het ook zo spannend

één jaar geleden

Reactie op JTLYB

13 december! Duurt lang he..
Jaa kan echt niet wachten. Heb je het beetje vroeg op de dag?

één jaar geleden

Ik! Maar pas heel laat 15.50 😮‍💨 dus wordt een dagje afzien. Ik ben dan, ...
Hoop het ook! ❤️❤️❤️

één jaar geleden

Ik oook! 15:30, lekker laat op de dag 😂

één jaar geleden

Ik ook de 12e! Spannend... de weken kruipen voorbij! Hoe voelen jullie je? Veel klachten? Ik eigenlijk bijna niet!

één jaar geleden

Ik heb ook 12 december mijn eerste echo. Vind het zo spannend. Ik mag pas om 19.30 uur😫

één jaar geleden

13 december om 14:00 uur de termijnecho. Word onze eerste echo 🤩

één jaar geleden

Reactie op Lele1993

Jaa kan echt niet wachten. Heb je het beetje vroeg op de dag?
Jaaa gelukkig wel! Om 10.30. Ja dat wachten duurt zo lang de eerste weken pfff. Gelukkig is de 13 weken erbij gekomen dus nu de termijn echo rond de 10 weken denk ik.

één jaar geleden

Wij hebben 12 december om 08:15 de eerste echo. We zijn er zo aan toe 🙌 Af en toe heb ik nu krampen in me buik. Denk me darmen en me blaas. En af en toe vlagen misselijk en gevoelige borsten Morgen ben ik 5.5 week zwanger. Als we de echo hebben ben ik 7 weken en 6 dagen zwanger dus bijna 8 weken na eigen berekening 😊