109 Reacties

één jaar geleden

Ik ook 10.30u. Dus beetje in d'r ochtend. Spannend ja♡

één jaar geleden

12 december mijn tweede echo❤️

één jaar geleden

Reactie op JTLYB

13 december! Duurt lang he..
Ik ook!

één jaar geleden

Reactie op Dctleya

Oh spannend, Mijn eerste echo staat gepland 8 december. Maar maandag eerst ...
Die prikken heb ik net afgelopen donderdag en zaterdag gehad. Succes, best spannend hè! Hopelijk bellen ze je snel na de tweede!

één jaar geleden

Hier ook 12 december eerste echo, van ons vierde kindje. Was onverwachts maar wel heel welkom dus we moeten echt nog wennen aan het nieuws, weten het pas 3 dagen.

één jaar geleden

Ik ook 12 december…. Langste weken van men leven. Ik wil zo graag dat hartje zien kloppen. Ben zo ongerust dat ik een miskraam zou hebben. Gisteren echt veel buikpijn en rugpijn . Dan slaagt men hoofd al op hol. Maar ik probeer het dan te relativeren en denk… nee geen bloedverlies alles is ok.

één jaar geleden

Ik ook de 12e! Om 15.30 ook pas 😥 ben dan 7+3.. kan echt niet wachten, vorig jaar september geen vruchtje in het vruchtzakje gehad dus ik kan voor mezelf ook nog niet bevestigen dat ik zwanger ben ofzo tot ik de echo heb gehad!

één jaar geleden

Reactie op Elvv

Ik ook!
Hier ook 13 december! Gelukkig om 12.15, lekker op tijd

één jaar geleden

Reactie op Simplicity

Hier ook 13 december! Gelukkig om 12.15, lekker op tijd
Oo ik weer laat pas. Ik ga echt zenuwachtig zijn het idee dat het ook slecht nieuws kan zijn pff

één jaar geleden

Ik heb ook 12december onze eerst echo. Ben dan 7 weken😍

één jaar geleden

Meiden! Hoe gaat het met jullie? Nog 1 weekje wachten! 🙏

één jaar geleden

Reactie op BLONDIE12

Meiden! Hoe gaat het met jullie? Nog 1 weekje wachten! 🙏
Met mijn gaat het wel af en toe wat steekjes in me buik nadat ik van het toilet af kom morgen even me urine afgeven om te controleren Met vlagen misselijk en vooral nog erg moe dus ben blij dat het volgende week is 🙌💙💓

één jaar geleden

Hier gaat alles goed. Naast was meer misselijk. Kan ik idd ook niet wachten tot maandag is voor echo

één jaar geleden

Misselijjjjjkkk ughh 😮‍💨 de tijd tot de eerste echo gaat wel sneller dan bij de eerste (dit is voor mij de tweede)

één jaar geleden

Ik heb mijn eerste echo ook 12 december dan ben ik 10 weken en 5 dagen zwanger zo benieuwd

één jaar geleden

Hier ook de 12e de eerste echo.. spannend!

één jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Ik heb hem 15 dec.
Ik ook! Eerste echo van ons eerste kindje! Ben dan volgens eigen berekeningen 7+5

één jaar geleden

Reactie op free_anne

Ik ook! Eerste echo van ons eerste kindje! Ben dan volgens eigen berekening ...
Wij ook 15 december , ook ons eerste kindje en ik ben dan ook 7 + 5 😊

één jaar geleden

Reactie op RMSlagter

13 december om 14:00 uur de termijnecho. Word onze eerste echo 🤩
Me 2!!!!

één jaar geleden

Me 2!!!!
Spannend he? Vind je het ook zo lang duren? Hoeveel weken ben je?