21 Reacties

één jaar geleden

Ik slaap ook al weken slecht… nu 6 weken 3 dagen. En ook regelmatig van de honger indd of gewoon kapot moe zijn maar niet in slaap vallen. Of lekker liggen en dan moet ik weer plassen…. Nu ben ik heel erg verkouden en mijn dochter van 20 maanden ook dus we slapen beiden onrustig… pfff 😂

één jaar geleden

Hi ik lig ook weer eens wakker ben nu 7+3 en ik ben echt moe maar het slapen lukt niet. Dus geweldig haha

één jaar geleden

Hi heel herkenbaar allemaal. Ik kan niet slapen omdat ik sinds vrijdag licht roze na het afvegen zie op het papiertje. Niet altijd maar toch regelmatig. Bij ons 2 jaar geduurd voordat het eindelijk is gelukt en dan dit. Wat maakt me dat toch onzeker. Verloskundige gebeld, we hoeven niet eerder langs te komen. Maandag einde dag echo, maar kan niet wachten en tegelijkertijd ben ik doodsbang

één jaar geleden

Hier ook wakker! Ik sliep wel al lekker maar mijn eerste van bijna 2 ging kort huilen. Ik stond al naast mijn bed en toen was hij stil. Kind slaapt weer, nu ik nog....🙄

één jaar geleden

Hier ook wakker uit hongersnood aka zwanger zijn

één jaar geleden

Ja wakker! De afgelopen week steeds vaker tussen 4 en 5 klaarwakker. Hongerig en dorstig inderdaad. Gezellig dat er meer mensen wakker zijn om deze reden 💕😊

één jaar geleden

Hier wakker omdat ik laatste tijd veel droom, heel levendig en intens... daar moet ik dan even van bijkomen en uiteindelijk val ik dan weer in slaap😅

één jaar geleden

Zo herkenbaar allemaal haha!

één jaar geleden

Oh was vannacht ook wakker en terug in slaap droom ik zo eng.. Deze keer dat mijn dochtertje aan het verdrinken was en haar moest reanimeren.. De meest gekke dromen komen voorbij

één jaar geleden

Hier ook wakker, meet van de zeenuwen voor morgen denk ik. Dan hebben we de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Ja wakker! De afgelopen week steeds vaker tussen 4 en 5 klaarwakker. Honger ...
Hier tussen 3 en 4/5 uur, ook zo waardeloos! Als ik geluk heb val ik weer in een diepe slaap na een uur wakker te zijn geweest, anders is het steeds +/-30 min slapen en weer wakker😢

één jaar geleden

Oh van die enge dromen nadat je weer in slaap bent gevallen! Heel herkenbaar. Vannacht ook jackpot na 5:00 uur, een glas melk en een cracker. Ben heerlijk uitgerust wakker nu… 😅

één jaar geleden

Heel slecht gedroomd en het leek levensecht. Heb dit ook vaak na een nachtelijk toiletbezoek als ik nadien terug in slaap val… Wat naar om zo wakker te worden 😞. Gelukkig is het maar een droom!!

één jaar geleden

Pff ik ben ook weer wakker dames maar sinds ik zwanger ben voor 11uur wakker worden is een wonder in het weekend😅ben benieuwd hoe we vanacht weer slapen.

één jaar geleden

Reactie op Vickyy30

Hier ook wakker, meet van de zeenuwen voor morgen denk ik. Dan hebben we de ...
Spannend doen ze dat op zondag?

één jaar geleden

Reactie op Fisje20

Hi heel herkenbaar allemaal. Ik kan niet slapen omdat ik sinds vrijdag lich ...
Vervelend laat het weten of alles goed is.

één jaar geleden

Reactie op Elvv

Vervelend laat het weten of alles goed is.
Gelukkig een goede echo gehad vandaag! Ben gezet op 6.3 en hebben een kloppend hartje gezien 🥰

één jaar geleden

Reactie op Fisje20

Gelukkig een goede echo gehad vandaag! Ben gezet op 6.3 en hebben een klopp ...
Yeeeeey toppieeee

één jaar geleden

Moi. Wakker en zin in eten....

één jaar geleden

Niet vanwege de misselijkheid maar een dochter die ziek is en ons wakker houdt 😅