74 Reacties

4 maanden geleden

Zijn er ook kindjes (13m) die nog niet zoveel zeggen? Haha hier komen we echt niet verder dan mama en “da”

4 maanden geleden

Vanmorgen keek ik in de kast naar welke kleren ik zou aantrekken. Komt m'n ...
Wat knap!!

4 maanden geleden

Reactie op lbeumer

Hier de hele dag bah bah bah en die die die
Same here!

4 maanden geleden

Reactie op Joni22

Zijn er ook kindjes (13m) die nog niet zoveel zeggen? Haha hier komen we ec ...
Die van ons zegt papa, mama en koe. Hoop dat die laatste 2 geen verband houden met elkaar 🤪

4 maanden geleden

Reactie op Joni22

Mijn zoon, bijna 14 maanden, zegt sinds deze week “mama”, maar daar bedoelt hij mij niet eens mee maar vind hij gewoon leuk om te zeggen.

4 maanden geleden

Reactie op Joni22

Hier was het ook alleen mama en papa. Hij zegt nu ba (bal) iss (vis) en poe (poes). Allemaal binnen een weekje ongeveer.

4 maanden geleden

Reactie op Joni22

Ja absoluut. Ba, da, mama en heel soms papa klankem.. meer echt niet😅

4 maanden geleden

Tot vorige week zei mijn dochter (morgen 13 mnd) niet veel meer dan mama, papa, bah. Nu opeens in een paar dagen allemaal nieuwe woordjes geleerd. ‘Meer’ ‘die’ ‘dat’ ‘mandarijn’ ‘broodje’ heel leuk 😀

4 maanden geleden

Reactie op Gabivdk

Die van ons zegt papa, mama en koe. Hoop dat die laatste 2 geen verband hou ...
😂😂😂

4 maanden geleden

Ik probeer ze bij te houden maar het gaat nu wel heel snel! Meer mensen die tweetalig opvoeden? Ik kan zelf nog niet zo goed Arabisch maar doordat mijn man het met haar spreekt en haar oma leer ik zelf ook elke dag 😂

4 maanden geleden

Mama, papa, bal, au, wauw, die, daar. Au-o (= auto) 🤣 verder zie ik dat hij heel graag wil praten, maar het geluid en zn mondje nog niet goed meewerken. Maar hij kan wel hard rennen 🤷🏽‍♀️😭

4 maanden geleden

Hier begint ze de moeilijkere woorden en zinnen ook te herkennen, zoals bijvoorbeeld "ga je mee wandelen", dan rent ze meteen naar de gang om haar schoenen te pakken en "schommel", dan wijst ze erheen of loopt ze ernaartoe.

4 maanden geleden

Reactie op Lindsert

Ja absoluut. Ba, da, mama en heel soms papa klankem.. meer echt niet😅
Hier ook hoor! Die da da maar rent hele huis door

4 maanden geleden

Reactie op Mom2be1986

Hier ook hoor! Die da da maar rent hele huis door
Hier ook haha , en. “ helpen “ en poe van poes maar idd rent t huis door en nooit meer kruipen, ene is motorisch sneller en andere qua taal bijna nooit gaat dat tegelijk ( pedagogische opleiding gedaan )