9 Reacties

5 maanden geleden

Ik ga morgen proberen de kleine op het potje te doen na elk slaapje en met verschonen want meneer wil ook echt geen pamper meer om

5 maanden geleden

Reactie op Cayley01

Ik ga morgen proberen de kleine op het potje te doen na elk slaapje en met ...
Spannend! Succes! Ben heel benieuwd naar jouw ervaring

5 maanden geleden

Hier ook na zijn slaapjes geprobeerd meteen op het potje (staat op de commode) en dan een boekje lezen, waar hij gek op is. Hij heeft nu al een paar keer geplast en gepoept op het potje. Maar lastig om partner ook enthousiast te krijgen zo vroeg, hij wil liever nog half jaar wachten

5 maanden geleden

Reactie op Wqifi

Hier ook na zijn slaapjes geprobeerd meteen op het potje (staat op de commo ...
Oh wat goed!! Wat knap al! Mijn man is ook niet enthousiast om het al te oefenen en vindt het nog te veel moeite. 🥲

5 maanden geleden

Hier begonnen met 12 maanden. Doe hem voor z’n slaapje op t potje en na het slaapje. Meneer doet elke dag er wel een plasje op en ook vaak een poepje. Maar het gaat niet heel bewust geloof ik haha. Mijn oudste ging vanaf 14 maanden en was pas met 3 jaar zindelijk, maar dit ging wel heel makkelijk. Elke dag vroeg ik of hij een luier om wilde. Op 1 dag zei hij nee wil ik niet en sindsdien is hij zindelijk.

4 maanden geleden

Hier is de interesse weer vergaan. 😂 Het heeft iets meer dan een week geduurd. Hoe gaat het bij jullie?

4 maanden geleden

Wat goed dames! Gewoon lekker speels mee om blijven gaan☺️ Vanaf 18 tot 24 maanden is de sensitieve periode wat betreft zindelijkheid, hierin is het voor de meeste kinderen het makkelijkst om zindelijk te worden. Zeker dus niet wat je nu vaak ziet met 3+ jaar! Wat goed dat ze al signalen aangeven, al kan dit makkelijk ook weer weg gaan komende periode. Speels aanbieden, boekje erover lezen, knuffel op ‘t potje maar zeker niks afdwingen. Vanaf 18 maanden wat meer mee aan de slag gaan en als er bij 2 nog geen interesse is, dan kindje echt toch 2x minimaal op het potje zetten per dag.

4 maanden geleden

Wij zetten ons zoontje heel af en toe op het potje in de badkamer, als we zelf gaan plassen, of na het slapen of voor het douchen of zo. Het is een paar keer ‘gelukt’. Ook heeft hij een periode gehad rond 9mnd dat je heel duidelijk kon zien dat hij ging poepen en dan zetten we hem op de wc, maar dat is nu wel over