35 Reacties

2 jaar geleden

Btw; Ik ging vandaag langs bij de gynaecoloog omdat ik afgelopen nacht droomde dat mijn baby nog leefde 馃ズ

2 jaar geleden

WAUW wat een fantastisch nieuws 馃グ馃グ馃グ

2 jaar geleden

Fantastisch, wat een opluchting 鈾ワ笍

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Btw; Ik ging vandaag langs bij de gynaecoloog omdat ik afgelopen nacht droo ...
Pfff dat zijn ze betere dromen, ik droom al dagen over een miskraam... 馃槵 Ben beel blij voor je dat ze het mishadden!

2 jaar geleden

Wauw, wat een goed nieuws zeg! Hopelijk mag alles vanaf hier goed blijven gaan 馃グ

2 jaar geleden

Wat een goed nieuws zeg!! Maar klopt het dan nog dat je 9 weken bent?? Ben je niet wat minder ver dan 9 weken dat ze misschien daarom nog niks konden zien 2 weken geleden?馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Ejulib

Wat een goed nieuws zeg!! Maar klopt het dan nog dat je 9 weken bent?? Ben ...
Ik ben blijkbaar maar 7 weken vandaag.. terwijl ik een cyclus van 28 dagen heb..

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Btw; Ik ging vandaag langs bij de gynaecoloog omdat ik afgelopen nacht droo ...
Hoe bijzonder dit verhaal. Je wonder baby鈥檛je. Zo gegund 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Ik ben blijkbaar maar 7 weken vandaag.. terwijl ik een cyclus van 28 dagen ...
Oh wauw, 2 weken verschil kan inderdaad een heel groot verschil op de echo zijn. Dus 2 weken was je 5 weken en zag je waarschijnlijk daarom nog niks! Wat moet dit een super goed gevoel zijn geweest voor jullie vandaag馃グ hopelijk kan je er nu lekker van genieten.

2 jaar geleden

Wauw! Wat een prachtig nieuws!! Hopelijk kun je vanaf nu gaan genieten 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Mila0111

Ik ben blijkbaar maar 7 weken vandaag.. terwijl ik een cyclus van 28 dagen ...
Dit komt vaker voor. Ik had ook een cyclus van 28 dagen. Zou morgen 12 weken zwanger moeten zijn volgens cyclus. Helaas zegt dat niet zoveel. Ik ben nu pas 9 weken zwanger. Je kunt een latere eisprong hebben gehad of de innesteling heeft wat langer geduurd waardoor het afwijkt.

2 jaar geleden

Wauw wat een mooi verhaal! Ik had gister een echo met (mijn berekening) 7+5. Vruchtzakje te zien maar helaas geen vruchtje. Ik mag over een week weer terug komen voor een echo. Ze verwacht het ergste.. Blij dat het voor jou in ieder geval goed lijkt nu鉂わ笍

2 jaar geleden

Wauw wat een mooi bericht! Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

Wauw wat een mooi verhaal! Ik had gister een echo met (mijn berekening) 7 ...
Hopen bij jou op ook een wonder 鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

Wauw wat een mooi verhaal! Ik had gister een echo met (mijn berekening) 7 ...
Wat ontzettend spannend! Ik zelfde soort verhaal. Ik ben +- 6 weken zwanger nu en vruchtzakje is gegroeid, maar ze zag nog niet direct een vruchtje. Mijn HCG werd wel bijgehouden en die is gelukkig wel goed gestegen. Ook volgende week weer voor een echo.. dan moet er wss ook echt wat te zien zijn. Zal ook voor jou duimen! 馃馃徏Is er bij jou ook HCG gemeten?

2 jaar geleden

Wat ontzettend spannend! Ik zelfde soort verhaal. Ik ben +- 6 weken zwanger ...
Sterkte ook volgende week! Laat je weten hoe het was? Bij mij is er geen HCG gemeten. Ik ga uit van het ergste maar ik lees toch ook af en toe nog verhalen met een positief einde. Ik blijf hopen鉂わ笍

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

Sterkte ook volgende week! Laat je weten hoe het was? Bij mij is er geen ...
Ah wat jammer dat dat niet is gemeten.. super spannend h猫 volgende echo.. wanneer moet jij? Ja herken ik .. ben ook bang voor het ergste, maar blijven hopen 鉂わ笍 ik lees idd ook weer positieve verhalen die me weer moed geven 馃崁

2 jaar geleden

Ah wat jammer dat dat niet is gemeten.. super spannend h猫 volgende echo.. w ...
Ik ga woensdagavond weer. Bedacht me wel dat ik een vrij late innestelingsbloeding had. Pas op de 12e dag na de eisprong. Verder ben ik uitgegaan van 28 dagen cyclus maar heb ik ook 2x (van de 3 sinds het stoppen met de pil) een cyclus van 30 dagen gehad. Misschien ben ik toch iets minder ver dan ik dacht?

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

Ik ga woensdagavond weer. Bedacht me wel dat ik een vrij late innesteling ...
Zou heel goed kunnen! Laten we het hopen 馃馃徏 hopelijk woensdag een mooie echo!

2 jaar geleden

Hallo dames, Ik had vandaag ook echo zou 6+1 moeten zijn had een mooie vruchtzakje maar geen vruchtje te zien met de inwendige echo zag ze daarna wel iets maar geen hartactiviteit en veel te klein voor 6+1 weken ik mag ook over 2 weken terug, hoop echt op een wonder maar mijn verloskundige gaat uit van het ergste en denkt dat dit een 2e mk word . Keek er zo naar uit vandaag de echo en nu vanaf het moment dat ze zei het ziet er niet goed uit ben ik down ik hoop alsnog op een wonder me symptomen waren wel wat afgenomen maar zo gek genoeg voel ik me nog wel zwanger en hoop ik dat ze het fout heeft