35 Reacties

2 jaar geleden

Zou heel goed kunnen! Laten we het hopen 馃馃徏 hopelijk woensdag een mooie e ...
Net de echo gehad. En er zat een vruchtje in. Wauw! Nog geen hartslag te zien maar het lijkt nu 6.2 in plaats van 8.3. Verloskundige kan het niet beredeneren gezien mijn cyclus. Volgende weer een echo. Blijft spannend. Maar van een lege vruchtzak naar een vruchtzakje met een 6.2 vruchtje is in een week tijd wel super. Wij blijven hoop houden馃槏 Wanneer moet jij?

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

Net de echo gehad. En er zat een vruchtje in. Wauw! Nog geen hartslag te zi ...
Wat een fantastisch nieuws zeg!! Hopelijk volgende echo ook een mooie hartslag erbij馃グ Ik mag vrijdag weer, spannend!

2 jaar geleden

Wat een fantastisch nieuws zeg!! Hopelijk volgende echo ook een mooie harts ...
Succes morgen! Wat spannend, ik hoop op goed nieuws voor je!

2 jaar geleden

Wat een fantastisch nieuws zeg!! Hopelijk volgende echo ook een mooie harts ...
En hoe ging de echo? 馃槷

2 jaar geleden

Reactie op Babyyyyyyy

En hoe ging de echo? 馃槷
Helaas een miskraam ):

2 jaar geleden

Helaas een miskraam ):
Oh wat verschrikkelijk zeg): heel veel sterkte!!

2 jaar geleden

Ik had hetzelfde afgelopen maandag. Zou 7+2 moeten zijn maar zag alleen een vruchtzakje op de echo. Dus de verloskundige zei 50/50 miskraam of pas 5 weken zwanger. Maandag mag ik weer. Vind het zo spannend馃様

10 maanden geleden

Ik zit echt in een geval apart. Vorige week vrijdag eerste echo gehad en kindje was maar 6 weken zei ze, ik dacht 8 weken zwanger te zijn. Ze zei gelijk is een miskraam dit zijn 3 opties en doei. Nu woensdag 2e echo gehad op eigen aanvraag want zat mij niet lekker en at niet meer en mijn gevoel bleef maar zeggen dat het goed zat. Ik legde mijn verhaal uit dat ik twijfelde of ik niet minder ver zwanger was.. maar zonder met ons na te rekenen door naar echo en binne 5 min stonden we weer buiten, nog geen kloppend hartje en wordt miskraam. Het gekke is? Ik zag dat het gegroeid was in die 5 dagen en er anders uit ziet. Alleen nog geen hartje gespot, maar ik voel gewoon dat het toch goed moet zitten.. Nu dinsdag eindelijk naar het ziekenhuis naar de gynaecoloog en dan horen we meer over de miskraam opties. Hopelijk maken ze nog een echo want wil het door nog beter apparatuur en serieuzere mensen laten checken. Willen jullie mee denken? Ik las op internet dat het zelfs 12 dagen kan duren voor je innesteling of bevruchting op gang komt. Dus daar zit nog wel een verschil in. Eerste dag ongesteld van laatste x was 28 december. Testte positief op 27 januari en 6 dagen ervoor nog negatief, niks te zien. 17 januari heb ik voor het eerst een notitie gemaakt dat ik misselijk was, duizelig en uitslag had. En afgelopen vrijdag 23 februari hadden wij die eerste echo met negatief bericht. En afgelopen woensdag 28 februari 2e echo. Zag er anders uit maar ze heeft mijn dagen niet gecheckt. Er is nog hoop misschien zit ik nu pas net in 7e week? Kan het hartje nog gaan kloppen of is na woensdag gaan kloppen.. Of zit ik vast in de acceptatie zone? En moet ik opgeven en bij neer leggen?

10 maanden geleden

Reactie op OVH2225

Ik zit echt in een geval apart. Vorige week vrijdag eerste echo gehad en ki ...
Wacht het even dinsdag af. En laat het even weten. Hoop heel hard met jou mee 馃崁鈾ワ笍馃馃徑

10 maanden geleden

Reactie op OVH2225

Ik zou het even afwachten maar bij ons is de eerste echo ook zo gegaan. Ik moest 12 dagen wachten voor een volgende echo. Ik bleek minder ver zwanger en had bij de 2e echo een kloppend hartje was toen 7+4. Ipv 9+5. Mijn zoontje is nu 7 maanden maar hou er ook rekening mee dat het wel en miskraam kan zijn natuurlijk

10 maanden geleden

Dit had ik ook! Na 4 miskramen zeiden ze dat ik er vanuit moest gaan dat het weer een miskraam ging worden omdat het beeld niet klopte met het aantal weken wat ik was. Een week later naar de gynaecoloog en die zei me dat ik gewoon 7 weken zwanger was met een sterk kloppend hartje! Nu is dat vruchtje alweer 7 maanden oud 馃ス馃槶 blijf erin geloven 馃挭馃徎馃崁

10 maanden geleden

Reactie op OVH2225

Hoe is het gegaan?

10 maanden geleden

Volgens mij ben ik met de eerste en de derde beiden 2 weken terug gezet qua zwangerschap. En met de eerste heb ik ook nog een bloeding gehad. Meneer is nu 7 en onze derde wordt straks alweer 2. Dus het kan zeker wel dat je wat minder ver bent.

5 maanden geleden

Sorry nooit gezien dat er reacties op kwamen! Ondertussen weer zwanger en zit in week 10 maar het was wel een miskraam. Die keer erna gelijk weer een miskraam gehad

5 maanden geleden

Reactie op OVH2225

Sorry nooit gezien dat er reacties op kwamen! Ondertussen weer zwanger en ...
Hi! Even een berichtje van de mod Je bent in verschillende maanden (ik ben mod van de oktober groep) je berichten aan het delen 馃槉 Als je je account instelt op de juiste week/datum dan kom je in de juiste groep Juli en oktober zijn +/- al 3/4 maanden verder dan jij馃榿 Alvast bedankt!鈽猴笍