18 Reacties

één dag geleden

Gefeliciteerd. Onze dochter is bijna 18 maanden en over 3 a 4 weken komt er een jongen bij 😍

één dag geleden

Reactie op Teddybear

Gefeliciteerd. Onze dochter is bijna 18 maanden en over 3 a 4 weken komt er ...
Ohww wat leuk, gefeliciteerd nog! De laatste loodjes, alles goed gegaan?

één dag geleden

Gefeliciteerd ❤️ mijn zoontje is 17 maanden en ik ben op dit moment 23 weken zwanger van ons dochtertje ben in april uitgerekend🩷

één dag geleden

Reactie op NatalieB

Ohww wat leuk, gefeliciteerd nog! De laatste loodjes, alles goed gegaan? ...
Helaas net als bij mijn dochter een baby die niet hard groeit. Daarom helaas weer een inleiding en wekelijks naar het ziekenhuis voor controles

één dag geleden

Reactie op Laura Van Ee

Gefeliciteerd ❤️ mijn zoontje is 17 maanden en ik ben op dit moment 23 weke ...
Dankjewel! Jij ook nog gefeliciteerd 🩷 Wat leuk na een jongetje een meisje, gaat alles goed?

één dag geleden

Reactie op Teddybear

Helaas net als bij mijn dochter een baby die niet hard groeit. Daarom helaa ...
Oh wat naar! Gelukkig wordt je wel goed onder controle gehouden!

één dag geleden

Reactie op NatalieB

Oh wat naar! Gelukkig wordt je wel goed onder controle gehouden!
Dat zeker, is alleen er stressvol. Bij mijn dochter liepen we al vanaf de 20 weken elke week in het ziekenhuis. Nu gelukkig pas vanaf de 32 weken

één dag geleden

Ik ben vorige week bevallen van de tweede. Eerste is nu 16 maanden. Heel erg leuk om ze samen te zien! Geniet van jullie zwangerschap meiden 😊

één dag geleden

Gefeliciteerd. Ik ben zwanger van de tweede. Uitgerekend in april. Als de baby geboren wordt is mijn dochter 1 jaar en 9 maanden

één dag geleden

Wij zijn net bezig voor een tweede. Ik moet met kerst ongesteld worden. Ik heb vannacht getest met een early zwangerschapstest van de action maar die bleef wit (ondanks diarree, vermoeidheid, non-stop honger, buikkrampen). Dit heb ik allemaal normaal gesproken niet in aanloop naar mijn menstruatie. We gaan het zien, voor nu ga ik er maar vanuit dat het niet raak is. Aan jullie allemaal gefeliciteerd! Lijkt me fantastisch om de eerste broer/zus te zien worden 🥰

21 uur geleden

Reactie op NRB

Gefeliciteerd. Ik ben zwanger van de tweede. Uitgerekend in april. Als de b ...
Wat leuk mijn zoon is 17 maanden en ik verwacht ons meisje in april! Gefeliciteerd😘

21 uur geleden

Reactie op NatalieB

Dankjewel! Jij ook nog gefeliciteerd 🩷 Wat leuk na een jongetje een meisj ...
Ja zeker vind het wel heel spannend🩷

19 uur geleden

Gefeliciteerd! Ik ben nu 38+1 en mijn dochter is van vorig jaar 20-7. Ben 6-1 uitgeteld maar mag nu we komen. Helemaal klaar ermee 🤣❤️

18 uur geleden

Reactie op Kmchild

Gefeliciteerd! Ik ben nu 38+1 en mijn dochter is van vorig jaar 20-7. Ben 6 ...
Haha snap ik! Mijn dochter is ook van 20/7 toevallig, wat krijgen je nu?

17 uur geleden

Reactie op NatalieB

Haha snap ik! Mijn dochter is ook van 20/7 toevallig, wat krijgen je nu?
Ah wat leuk! Wij krijgen nu een jongen😊 ik was eigenlijk zwanger van een tweeling (vanashing twin syndroom) waardoor wij zoiets hadden van was een meisje en een jongen. Bij onze dochter wist ik gelijk meisje. En bij onze zoon zei ik ook ik denk dat het beide is geweest. Maar dachten nog meisje nu haha. Wij zijn wel klaar nu🤣😜 ofja zeg nooit nooit maar we hebben beide straks hahah. Hoe voel je je zo? 🤗

12 uur geleden

Hier dochtertje van 17 maand. Op 19/12 eerste positieve test. Nu 4+5 weken, denk ik. 15/01 eerste echo. Wanneer is jouw echo?

12 uur geleden

Hier dochtertje van 17 maand. Op 19/12 eerste positieve test. Nu 4+5 weken, ...
Gefeliciteerd! Ik ga morgen nog even een test doen met indicator en dan bel ik vrijdag de verloskundige

12 uur geleden

Reactie op Kmchild

Ah wat leuk! Wij krijgen nu een jongen😊 ik was eigenlijk zwanger van een t ...
Oh wat leuk van beiden 1 idd, wel jammer van de tweeling 😔. Ik heb eigenlijk bijna nergens last van soms wat moe of zere borsten veder niet eigenlijk