Hoi Hoi
Wij hadden op 20 december een positieve zwangerschapstest, ik denk dat ik nu bijna 5 weken zwanger ben, wij hebben al een dochtertje van 17 maanden.
Ik dacht misschien is leuk om dit met elkaar te delen als je ook bezich bent met een tweede kindje of al zwanger bent
Liefs!
Wij zijn net bezig voor een tweede. Ik moet met kerst ongesteld worden. Ik heb vannacht getest met een early zwangerschapstest van de action maar die bleef wit (ondanks diarree, vermoeidheid, non-stop honger, buikkrampen). Dit heb ik allemaal normaal gesproken niet in aanloop naar mijn menstruatie. We gaan het zien, voor nu ga ik er maar vanuit dat het niet raak is.
Aan jullie allemaal gefeliciteerd! Lijkt me fantastisch om de eerste broer/zus te zien worden 🥰
Haha snap ik! Mijn dochter is ook van 20/7 toevallig, wat krijgen je nu?
Ah wat leuk! Wij krijgen nu een jongen😊 ik was eigenlijk zwanger van een tweeling (vanashing twin syndroom) waardoor wij zoiets hadden van was een meisje en een jongen.
Bij onze dochter wist ik gelijk meisje. En bij onze zoon zei ik ook ik denk dat het beide is geweest. Maar dachten nog meisje nu haha. Wij zijn wel klaar nu🤣😜 ofja zeg nooit nooit maar we hebben beide straks hahah.
Hoe voel je je zo? 🤗