4 Reacties

3 maanden geleden

Ik denk zelf dat het nog kraam bloed is bij mij is het soms ook een dag of twee weg en dan is het weer terug

3 maanden geleden

Bij Maud was ik na 5 weken weer ongesteld 😵‍💫 ondanks de borstvoeding. Ik was 3 dagen van t vloeien af en toen kreeg ik weer bloedverlies wat voor mij herkenbaar was als mijn menstruatie. Ik vind t nu heel lastig om te bepalen wat t nu is. Ik vloei echt minimaal dit keer, vaak bruin bloed gehad en een paar keer n dag niet. Nu ik weer meer doe zoals wandelen of dingen in t huishouden (stofzuigen dweilen kamer verbouwen enz) begin ik weer helder rood te vloeien maar wel met "slijm" wat normaal bij mijn menstruatie ook zo is... Vind t irritant haha

3 maanden geleden

Tegen mij is het volgende gezegd; het bloed wat je binnen 6 weken na je bevalling verliest is kraam bloed. Alles wat je na 6 weken verliest is menstruatie. Dus je bent nog niet ongesteld 😄 ik heb 2 weken bloedverlies gehad en daarna niet echt meer. Alleen als ik meer doe dan verlies ik weer wat bloed

3 maanden geleden

Bij inspanning komt het bij mij vaak terug. Denk dat dat het is.3 juli bevalling gehad