34 Reacties

5 maanden geleden

Die spanning herken ik wel! Maar heb vertrouwen in jezelf! Ik ben vandaag 37+6 en als de kleine zich niet meld wordt ik morgen ingeleid.

5 maanden geleden

Hier nu 37+4 en ook best gespannen omdat het tog weer een mooien maar zwaren ervanring word. Me zoon is van 41.5 en dochter 38 weken geboren . Dus denk dat ik ook nog even heb te gaan . Heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren

5 maanden geleden

Spannend dames, ik ben nu 35.5 weken, en ik wordt met 38 weken ingeleid, nog 2 weken te gaan maar hopelijk meld ze zich vanzelf 😬🥴

5 maanden geleden

Ik herken de spanning zeker! Ik ben vandaag 37 + 4 en wordt volgende week dinsdag ingeleid. Ergens hoop ik dat die voor die tijd vanzelf komt want vind inleiding best spannend. Andere kant mag die nog wel even wachten haha emoties gaan dus alle kanten op🤣

5 maanden geleden

Ja zo herkenbaar allemaal! Is het bij jullie vorige bevallingen ook begonnen met het verliezen van de slijmprop? Bij mij wel, dus heb het idee van zo lang die er nog inzit gebeurd er ook nog niks.. maar weet niet of dat echt klopt haha

5 maanden geleden

Ik vind het ook spannend! Ik ben nu 37+3 en bij de eerste bevallen met 37+5. Mijn vliezen braken toen met 37+4. Slijmprop nooit zichtbaar verloren

5 maanden geleden

Hier ook 37+1, spannende tijd is het inderdaad! Ik was voorgaande twee weken veel meer bezig dat het echt dichtbij komt maar gek genoeg heb ik nu juist een soort rust over me heen gekregen. Heb echt het gevoel dat het nog minimaal wel 2 weken gaat duren en die tijd vind ik ook nog wel lekker. Sinds gister avond begon ik ineens krampjes te krijgen. De kleine was vorige week nog niet ingedaald dus ik denk dat hij daar nu mee bezig is. Daardoor denk ik wel ohja ik moet mn bed nu echt is op klossen gaan zetten en mn vluchtkoffer 100% inpakken.

5 maanden geleden

Ik ben 37 weken en 3 dagen en vind het ook idd spannend! Maar laat het maar gewoon op me af komen het zal er toch uit moeten haha bij me zoontje was ik 37 weken en 6 dagen bevallen maar denk bij deze meid dat ik langer ga rond lopen

5 maanden geleden

Leuk idee! Hier morgen 37 weken. Blijft zo'n gekke tijd dat je geen idee hebt of het morgen of over 5 weken pas gebeurt he 😅 Gezien m'n eerste met 40 weken er was en de meeste baby's rond dezelfde termijn komen gok ik daar nu maar n beetje op 🤭 maar als ze eerder wil komen is ze hartstikke welkom.

5 maanden geleden

37+1 slijmprop verloren en krampen al een 5 dagen. Had al 2 cm ontsluiting en half verweekte baarmoedermond maar zet niet door

5 maanden geleden

En nu griep sinds vandaag

5 maanden geleden

Reactie op savagex1998

En nu griep sinds vandaag
Beterschap, ik loop al 3 weken met hoesten en een enorm slaaptekort daardoor, ben geen fluit waard momenteel, ik hoop dat het snel over gaat

5 maanden geleden

Hier ook 37+1 en gelukkig net van de griep af, vorige kwam met 40+5 maar hoop er nu wat eerder vanaf te zijn.. 🫣

5 maanden geleden

Hier morgen 37 weken en vindt het ook super spannend, mijn eerste kindje alles is zo nieuw 🙊

5 maanden geleden

Vandaag 37 weken. Zeker spannend. Mn man begint het nu ook spannend te vinden haha. Het is ons eerste kind. Hij is al zeker een maand ingedaald maar dat schijnt niets te zeggen. Wil echt graag weten wanneer het gaat gebeuren.

5 maanden geleden

Hier ook 37+1 vandaag. Vorige kwam met 37+5 spontaan. Verlies wat slijm vandaag, maar niet roze zoals vorige keer. Hoop niet dat ik tot de 40+ door hoef 🙈

5 maanden geleden

Vandaag 37+5, afgelopen weekend is de kleine man ingedaald. Ben erg blij dat dat in elk geval gebeurt is, dat neemt al wat spanning weg voor als m'n vliezen nu zouden breken. Ben er klaar voor denk ik haha....

5 maanden geleden

Ik vandaag 37+2 en kijk heel erg uit naar de bevalling. Ik heb vandaag een voetreflexmassage gehad, hopelijk helpt dat. Morgen nog een zwangerschapsmassage en heb besloten castor olie (wonderolie) te gebruiken morgen. Kortom: ik ben het wachten beu 🙈

5 maanden geleden

Vandaag 37+3 er staat een geplande keizersnede te wachten maar wie weet komt het eerder ☺️

5 maanden geleden

Hallo, wat toevallig.. hier ook vandaag 37+1 en bij mijn zoontje bevallen bij 41+1. Aardig gelijk dus! Ik had bij mijn zoontje weinig geduld, nu lukt het mij beter om er gewoon vanuit te gaan dat het weer wat langer gaat duren