8 Reacties
2 maanden geleden
Dit had ik ook. Maakte me ook zorgen maar aan de andere kant geeft het hem enorme geborgenheid en brengt het hem in slaap dus waarom zou je het nu niet doen. Ik ben er op een gegeven moment mee gestopt zodra ze klaar was met drinken en stop er dan een speen in. Dit heeft ze een tijdje geweigerd maar ze lijkt het nu te accepteren. Pakt die van jou een speen?
2 maanden geleden
Reactie op QueenF
Dit had ik ook. Maakte me ook zorgen maar aan de andere kant geeft het hem ...
Ah ik ben niet de enige dus! Nee de speen spuugt hij uit helaas.. Maar na 10min (als het meezit) koppel ik hem los en kan ik hem (meestal) in z’n bedje leggen.. Ben alleen zo bang dat ik een sabbelmachine word en hij niet meer zonder kan haha.
2 maanden geleden
Lekker doen! Heeft alleen maar voordelen voor je kindje, slaap is zo belangrijk! Dat zelfstandig in slaap vallen komt echt wel tzt, nu ze nog zo piep klein zijn gewoon lekker in symbiose leven 💕 het duurt maar eventjes en is zo waardevol (2e kindje nu, laatste baby, ik geniet er volop van)
2 maanden geleden
Ja gewoon doen, doe ik ook! Die slaapassociaties komen pas later, bij een paar maanden oud. Dan is het beter om je kindje wel te helpen bij het in slaap vallen (bijvoorbeeld via de 4-s methode) maar niet meer door te wiegen of voeden. Maar nu lekker doen en van genieten💕
2 maanden geleden
Ik laat mijn zoontje van 6 weken ook aan de borst in slaap vallen, hij heeft dat blijkbaar nodig… Ik zie het niet zitten om hem telkens ellenlang in slaap te wiegen en doen want daar ben ik dan heel lang mee bezig telkens en dat is echt frustrerend 😮💨