20 Reacties

één maand geleden

Ik lees even mee 😄

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde, ook medio november beginnen en mijn vriend heeft nog 1 week verlof. Ik zie er wel tegenop om er dan alleen voor te staan en inderdaad dag in dag uit hetzelfde te doen 😅 zelf heb ik de volgende dingen in gedachten: - alles op de lunchkaart bestellen bij een tentje wat op 10 minuten lopen zit (dus vaak uit lunchen 😝) en ik lees graag dus daar dan ook even boekje lezen - een keer met de bus naar het centrum en daar shoppen in de boekwinkel of kleertjes/speelgoed scoren - op bezoek bij opa's en oma's - naar de bibliotheek/mama-cafe - afspreken met vriendinnen die ook kinderen hebben - fotoboek maken (wel thuis maar even iets anders), kan evt ook in een koffietentje - klein boodschapje doen - naar de kinderboerderij Ben ook benieuwd naar andere tips!

één maand geleden

Ik lees ook mee

één maand geleden

Ik lees mee, maar wat ik doe: - koffiedrinken met vriendin - dagje naar opa en oma die vrij zijn - koffie drinken alleen - wandelen in het bos met hond en baby - ideale huisvrouw zijn🤣 - de dag doorkomen met hele onrustige baby want in sprong (geen mogelijkheid tot ook maar iets doen🥲)

één maand geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik lees mee, maar wat ik doe: - koffiedrinken met vriendin - dagje naar op ...
Die onrustig baby herken ik 😅 we hadden net het idee gevat dat we of binnen konden blijven zitten met een jengelende baby of buiten op een bankje met onze boterham en baby op de arm (we hebben alleen een balkon pal in de zon). Heerlijk genoten van het nu nog mooie weer en ineens ging hij nog slapen ook. Wat een feest 🥳

één maand geleden

Reactie op kinderwens1995

Ik lees mee, maar wat ik doe: - koffiedrinken met vriendin - dagje naar op ...
Fijn zeg! Hier keert de rust langzaam terug. Thank god. Maar ja, donderdag rota vaccin dus daar gaan we weer 🤣🙈

één maand geleden

Dingen die je niet kunt doen als ze een dreumes of peuter zijn haha. Nu kan je nog makkelijk ongestoord op het terras zitten, winkelen. Deze 2 kun je dus goed combineren. Dat deden we vaak bij onze eerste baby haha. Zijn naar de dierentuin geweest. Je baby krijgt het niet mee, maar vooral ook leuk voor jezelf.

één maand geleden

Lees ook mee! Ik merk dat ook op zoek ben naar activiteiten anders dan met vriendinnen afspreken of ergens lunchen 😅

één maand geleden

Babygym of babyzwemmen

één maand geleden

-babyspa - zwemmen (na de 12 weken) -dierentuin -opdnluchtmuzeum -als baby slaapt huishoudelijke taken die normaal blijven liggen -bij anderen op visite ( merk dat veel denken dat we het nog druk hebben met kraambezoek en niet snel vragen of we tijd hebben)

één maand geleden

Zelfde hier haha december pas weer beginnen, half juli bevallen. Als baby slaapt: thuis workout doen, fotoboek maken, kledingkast uitzoeken, dingen schoonmaken wat blijft liggen zoals koelkast, binnenkant kastjes etc. Samen met baby lekker winkels kijken, terrasje pakken/ijsje eten, met vriendinnen afspreken die kinderen hebben en doordeweeks een dag vrij zijn. Maar heel veel verder kom ik ook niet hoor haha!

één maand geleden

Reactie op katieperrie

Zelfde hier haha december pas weer beginnen, half juli bevallen. Als baby s ...
Sporten is ook een goeie!!! Dank! (Moet ik echt nog even aan wennen dat het weer kan, is helemaal uit mn systeem)

één maand geleden

Ik ga een cursus babymassage doen, is 4 keer. Probeer nu weer het sporten op te pakken, zwem 3 keer in de week. Dan breng ik baby ff naar partner (dit kan gelukkig op zn werk).

één maand geleden

Ik lees ook mee haha. Misschien interieur veranderen in je huis? Had het nog niet gelezen. Leuke foto's in foto lijsten doen. Voet of handafdruk maken van je baby.

één maand geleden

Mijn dag bestaat vaak uit voeden, dan beetje opruimen, boodschappen doen en koken. Heb wel de ‘mazzel’ dat wij met een verhuizing hebben gezeten dus deze komende week is mijn klusje de kledingkast inruimen. Ik probeer wel de boodschappen wandelend te doen, heb de doelstelling om dagelijks met de kleine buiten te komen en hiermee haal ik dat makkelijk. Verder nog een vakantie gepland staan en nog een keer baby floaten inplannen, de eerste keer was helemaal fantastisch om mee te maken.

één maand geleden

Reactie op Framblijtje

Ik ga een cursus babymassage doen, is 4 keer. Probeer nu weer het sporten ...
Wat een leuk idee! Babymassage! Is zo'n cursus echt fijn? Fijner dan 'dingen'leren via YouTube? Neem je je bay dan ook mee?

één maand geleden

Wat ik destijds de bij de eerste: - koffie drinken bij familie/ vrienden - afspreken met andere mensen met een baby - uit gaan lunchen - wandelen - over paar weken mag baby zwemmen - locatie zoeken voor een mama café super leuk! - baby spa Nu heb ik 2de kindje alle bovenstaande en daarbij speeltuin binnen of buiten, samen winkelen en elke dag de gezellige wandeling naar school 😅

één maand geleden

Boekjes voorlezen

één maand geleden

Reactie op pln92

Wat een leuk idee! Babymassage! Is zo'n cursus echt fijn? Fijner dan 'dinge ...
Geen idee nog, ik begin pas eind september. Youtube zal best ook prima zijn maar leek mij leuk om er echt een moment van te maken. Is samen met baby en andere mamas (en babys). En elke keer word er ook een thema besproken, zoals signalen herkennen bij je baby.

één maand geleden

-Nieuwe recepten uitproberen (wordt je vent ook blij van) -Iets lekkers bakken (wederom blije vent) -(Foto)Boek van babys eerste jaar bijhouden -weer in shape komen of gewoon een nieuwe garderobe aanschaffen -wandelen met podcast/luisterboek op