18 Reacties

14 dagen geleden

Ik! Heb je misschien een foto van hoe het op de rug eruit ziet? Vind het moeilijk om te helpen zo! De banden op de rug moeten er als een kruis uitzien: X.

14 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Ik! Heb je misschien een foto van hoe het op de rug eruit ziet? Vind het mo ...
Nou hij ziet er gewoon uit als een X. Maar zie foto, het is dat flubber stukje wat ik weg wil Werken

14 dagen geleden

Die bocht zegmaar , hoe moffel ik die weg

13 dagen geleden

Niet, de stof moet tegen het zwarte bandje aan zitten. Je moet ze dus eerst weer recht trekken. Als je wilt dat de banden korter zijn/je kindje hoger zit, moet je de banden aan de zijkanten strakker doen als je snapt wat ik bedoel?

13 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Niet, de stof moet tegen het zwarte bandje aan zitten. Je moet ze dus eerst ...
Dit. Eventueel kun je hun instructiefilmpje kijken, heel handig!

13 dagen geleden

Reactie op katieperrie

Niet, de stof moet tegen het zwarte bandje aan zitten. Je moet ze dus eerst ...
Maar er zit toch voor een reden een gespje daar? Dat je die banden die over je schouder gaan wat kan inkorten?

13 dagen geleden

Maar jullie verstellen deze dus niet 😅

13 dagen geleden

Reactie op ROSAXX

Dit. Eventueel kun je hun instructiefilmpje kijken, heel handig!
Gedaan indd maar staat niets over de schouderbanden

12 dagen geleden

Maar er zit toch voor een reden een gespje daar? Dat je die banden die over ...
Die reden heb ik nog niet kunnen vinden haha want eigenlijk gebruik je die niet. Heb hetzelfde gehad als jij hoor, precies dat er zo'n stukje stof overbleef. Maar oplossing zit echt in de zijbanden. Dus eerst alles weer rechttrekken en opnieuw proberen

12 dagen geleden

Dit bedoel je denk ik!?

12 dagen geleden

Ja want als ik dit losmaak heb ik hetzelfde als jij! 😅

12 dagen geleden

Maar er zit toch voor een reden een gespje daar? Dat je die banden die over ...
Bedoel je dit voor op de rug dragen? https://artipoppe.com/nl/instructions/image/zeitgeist-baby-carrier/back-carry/

12 dagen geleden

Reactie op svdh92

Klopt!!! Maar heb je dan alsnog niet dat je een dag het meest rechter stukje (dus waas net elastiekje aan vast zit) los hangt op je rug als je alles vast geklikt hebt?

12 dagen geleden

Klopt!!! Maar heb je dan alsnog niet dat je een dag het meest rechter stukj ...
Haha oke ik kan t niet goed uitleggen in woorden maar je moet het gespje nog meer aantrekken denk ik. Hier nog een foto. Enige wat ik nu heb gedaan is die elastiekjes los maken. Overtollig touw rol je op en doe je zo’n lusje omheen. Hopelijk helpt dit?

11 dagen geleden

De lussen maak je vast aan de knopen

11 dagen geleden

Reactie op svdh92

Het verschil fusssn die van jou en mij is dat ik daar nog een rondzwervende stuk stof heb? Hahaha

11 dagen geleden

Dit bedoel ik dus. Ik heb ‘m nu als kruis over m’n rug maar daar steekt nu zo’n gekke flubbel uit

9 dagen geleden

Deze gesp nog straktrekken! 😜