48 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Ja daarom na de bevalling zeggen ze is get beste en betrouwbaarder
Ja klopt! Hormonen zitten nu in de weg zei m’n gynaecoloog

4 maanden geleden

Ja klopt! Hormonen zitten nu in de weg zei m’n gynaecoloog
Ja ook tegrn mij Maar het komt goedd en hoop dat het bij jou ook goed komt💗

4 maanden geleden

Reactie op kaout123

Ja ook tegrn mij Maar het komt goedd en hoop dat het bij jou ook goed komt� ...
Dankjewel, laat tegen die tijd maar weten wat er uit komt! Komt allemaal goed🤍

4 maanden geleden

Reactie op nn92

Precies! Het sluimert heel langzaam soms en dan kun je te laat zijn. Het en ...
Ja klopt, kan ik ook niet zo mee zitten dat het niet vergoed wordt. Het is toch je gezondheid. En idd het is een sluimerend iets waar je gemakkelijk geen klachten van kunt hebben. Als je altijd klachten zou ervaren, is 1x in de 5 jaar testen ook niet nodig 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Dankjewel, laat tegen die tijd maar weten wat er uit komt! Komt allemaal go ...
Ja ik vertrouw op mijn lichaam Mijn lichaam gaf 2 jaar geleden klachten aan vandaar dat ik ging testen en gelukkig goede test uitgekomen Ik ga na d ebevalling niet gelijk testen genieten van mijn kleine eerst dat komt wel half jaartje later Want de huisarts had mij alles goed uitgelegd dus komt helemaal goed

4 maanden geleden

Ik had ruim voor mijn zwangerschap een pap 2 met hpv die volgens het biopt wat genomen was eigenlijk een pap 3a had moeten zijn. Men besloot om niks weg te schrapen vanwege onze kinderwens op korte termijn en plande 6 maanden later een uitstrijkje in om te kijken of het wellicht zichzelf opgelost had. Op dat moment was ik 7 weken zwanger. Volgens de gyneacoloog was het uitstrijkje of de afwijking zelf niet schadelijk voor de baby of zwangerschap. Het wegschrapen zouden ze zelfs kunnen doen als het echt nodig was maar als het enigzins mogelijk was zou dit uitgesteld worden tot na de bevalling. Uiteindelijk hoorde ik een uur voor onze eerste echo dat het nu een pap 1 zonder HPV geworden was. Daar waren we natuurlijk heel blij mee!

2 maanden geleden

Reactie op AJ91

Bij mij werd het onderzoek bij de controle zes weken na de bevalling gedaan ...
Was alles goed verlopen?