19 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Ogldx
mijn dochtertje van 3 weken oud heeft ook corona, zou over moeten gaan na 2 ...
Bij twijfel zou ik altijd even de huisarts bellen. Hier was het met 11 weken maar weinig last behalve koorts.
één maand geleden
Reactie op pln92
Hoi mama's hoe ging het bij jullie? Ik heb corona en ben doos ongerust.
Hier viel het met 11 weken toen enorm mee :). Geef je borstvoeding toevallig? Dan kan jouw kindje meeliften op jouw immuunsysteem! Beterschap
één maand geleden
Reactie op Koekoeksklok
Hier viel het met 11 weken toen enorm mee :). Geef je borstvoeding toevalli ...
Dank je wel! Ja ik geef combi (borstvoeding en kunst). Heb mezelf sinds afgelopen vrijdag opgesloten in onze slaapkamer en mijn baby en man slapen in de woonkamer. Ik kolf mijn melk. Heb al 4 dagen mijn baby niet meer vastgehouden of aangelegd uit angst hem te kunnen besmetten. Moet ik, nadat ik beter ben geworden nog 2 weken in isolatie ivm incubatietijd? Dan mis ik zijn laatste weken als newborn.. kan wel huilen 😪😪😪😪
één maand geleden
Reactie op pln92
Dank je wel! Ja ik geef combi (borstvoeding en kunst). Heb mezelf sinds afg ...
Oh dat is wel heftig ja. Zelf zou ik de baby wel bij je houden. Denk dat zo lang zonder mama ook heftig is voor zo'n kleintje. Anders overleg je eens met de huisarts?
één maand geleden
Reactie op pln92
Zou ik niet doen. Lekker bij je houden. Hij krijgt jouw antistoffen mee
één maand geleden
Reactie op pln92
Krijgt hij anders bij de afgekolfde melk geen antistoffen mee?
Ja dat wel, maar als je het opwarmt gaat er wel iets verloren. Live is altijd het volledigste. Maar zou vooral doen wat goed voelt voor jullie!
één maand geleden
Reactie op pln92
Baby heeft juist mama nodig om beter te worden jullie zijn 3 maanden aanelkaar verbonden gewoon aanleggen huid op huid contact! Misschien met masker op als dat jou een beter gevoel geeft meid