19 Reacties

3 maanden geleden

Hier 4 dagen oud en mijn man en ik allebei corona. Meisje nog niet, maar kans is groot. Vk gaf aan dat het voor baby’s mild is. Vaak 1 dag koorts en daarna weer opknappen. Beterschap!

3 maanden geleden

Hier ook gehad met onze eerste dochter, die heeft er amper last van gehad een beetje verkouden

2 maanden geleden

Hi dames, hoe is het nu? Ik heb een dochter van 7 weken en heb ook corona nu. :( voel me flink ziek maar onze kleine lijkt nog nergens last van te hebben. Hoe is het bij jullie verlopen?

2 maanden geleden

mijn dochtertje van 3 weken oud heeft ook corona, zou over moeten gaan na 2 weken. Merk dat ze wel hoest en hapt naar adem tijdens het slapen.. iemand hier ervaring mee? Verder is alles oke

2 maanden geleden

Reactie op Ogldx

mijn dochtertje van 3 weken oud heeft ook corona, zou over moeten gaan na 2 ...
Bij twijfel zou ik altijd even de huisarts bellen. Hier was het met 11 weken maar weinig last behalve koorts.

2 maanden geleden

Zo sneu… Beterschap!!🥺❤️

één maand geleden

Hoi mama's hoe ging het bij jullie? Ik heb corona en ben doos ongerust.

één maand geleden

Reactie op pln92

Hoi mama's hoe ging het bij jullie? Ik heb corona en ben doos ongerust.
Hier viel het met 11 weken toen enorm mee :). Geef je borstvoeding toevallig? Dan kan jouw kindje meeliften op jouw immuunsysteem! Beterschap

één maand geleden

Evi had er 1.5 dag last van ik een week😅🤣

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier viel het met 11 weken toen enorm mee :). Geef je borstvoeding toevalli ...
Dank je wel! Ja ik geef combi (borstvoeding en kunst). Heb mezelf sinds afgelopen vrijdag opgesloten in onze slaapkamer en mijn baby en man slapen in de woonkamer. Ik kolf mijn melk. Heb al 4 dagen mijn baby niet meer vastgehouden of aangelegd uit angst hem te kunnen besmetten. Moet ik, nadat ik beter ben geworden nog 2 weken in isolatie ivm incubatietijd? Dan mis ik zijn laatste weken als newborn.. kan wel huilen 😪😪😪😪

één maand geleden

Reactie op MrsMMP91

Evi had er 1.5 dag last van ik een week😅🤣
Oh gelukkig niet lang! Hoe had ze er last van? Wat merkte je? :-) hoeveel weken was ze toen?

één maand geleden

Reactie op pln92

Dank je wel! Ja ik geef combi (borstvoeding en kunst). Heb mezelf sinds afg ...
Oh dat is wel heftig ja. Zelf zou ik de baby wel bij je houden. Denk dat zo lang zonder mama ook heftig is voor zo'n kleintje. Anders overleg je eens met de huisarts?

één maand geleden

Reactie op Koekoeksklok

Oh dat is wel heftig ja. Zelf zou ik de baby wel bij je houden. Denk dat zo ...
Lijkt mij ook dat quarantaine meer kwaad kan dan de corona zelf bij zo'n jonge baby. Je kunt altijd nog voeden met een mondkapje op als je je daar fijner bij voelt.

één maand geleden

Reactie op pln92

Zou ik niet doen. Lekker bij je houden. Hij krijgt jouw antistoffen mee

één maand geleden

Reactie op CarolineF1986

Zou ik niet doen. Lekker bij je houden. Hij krijgt jouw antistoffen mee
Krijgt hij anders bij de afgekolfde melk geen antistoffen mee?

één maand geleden

Reactie op pln92

Krijgt hij anders bij de afgekolfde melk geen antistoffen mee?
Ja dat wel, maar als je het opwarmt gaat er wel iets verloren. Live is altijd het volledigste. Maar zou vooral doen wat goed voelt voor jullie!

één maand geleden

Hier onze oudste ook, in 2021, toen ze nog heel klein was. Otrivin baby gaf haar wel echt verlichting. Hierdoor kon ze, na het geven, beter in slaap vallen. Beterschap allemaal!

één maand geleden

Reactie op pln92

Oh gelukkig niet lang! Hoe had ze er last van? Wat merkte je? :-) hoeveel w ...
Ze was toen nog geen 7 weken. Had 1 dag koorts en een snotneus en veel niesen.

één maand geleden

Reactie op pln92

Baby heeft juist mama nodig om beter te worden jullie zijn 3 maanden aanelkaar verbonden gewoon aanleggen huid op huid contact! Misschien met masker op als dat jou een beter gevoel geeft meid