11 Reacties

2 maanden geleden

Zou sws even bellen en de aantal plasluiers in de gaten houden

2 maanden geleden

300ml is veel te weinig ik zou even de dokter bellen en de plas luiers in de gaten houden

2 maanden geleden

Misschien grotere speen en is hij of zij nu te moe om te drinken

2 maanden geleden

Zij heeft 5/6 goede plasluiers per dag. Grotere speen gaan we gelijk proberen!

2 maanden geleden

Reactie op Wallflower

Misschien grotere speen en is hij of zij nu te moe om te drinken
Te moe is ze niet. Ze is heel vrolijk en niet anders dan normaal.

2 maanden geleden

Goed dat het je is opgevallen en je de vraag stelt. Ik zou morgen de huisarts bellen, van 100 naar 30-40 is echt een groot verschil als baby niet vaker komt. Beter als iemand even kijkt al is het voor de zekerheid!

2 maanden geleden

Ik zou morgen ff huisarts bellen voor de zekerheid. Mijn baby is morgen 5 weken en drinkt gemiddeld 700ml per dag..

2 maanden geleden

Reactie op GG

Te moe is ze niet. Ze is heel vrolijk en niet anders dan normaal.
Ja ze kan wel vrolijk zijn maar te zwak om te drinken omdat ze zo hard moet zuigen om de voeding er uit te krijgen en dan stoppen ze vaak met drinken. Maar ik zou sws de huisarts zsm bellen.

2 maanden geleden

Ik herken het deels. Ons zoontje is nu ook 9 weken en is sinds deze week ook minder aan het drinken. Hij krijgt 150+5 en zou met 5 a 6 flessen leeg makkelijk op 800 ml moeten zitten, maar zit sinds deze week elke dag tussen de 600 en 700 (incl schepjes). Ik herken het minder drinken dus wel, maar het is niet zo weinig als jouw kindje. Ik zou idd even cb of ha bellen, al is t maar voor de zekerheid. Gelukkig oogt ze verder wel zichzelf! Te moeilijke speen hoef je verder idd niet te merken, hadden we bij ons zoontje de eerste dagen ook. Toen overgestapt en dronk ie ineens veel beter!

2 maanden geleden

Onze zoon is nu 13wk en doet dit vlak voor/tijdens een sprong. Heb het nu twee keer meegemaakt en we gaan nh richting sprong 4 en inderdaad 2 dagen achter elkaar erg weinig 450ml incl een droomvoeding. Daarna haan de aantallen vaak langzaam weer omhoog vrolijkheid en plasluiers zijn een belangrijke indicator.

2 maanden geleden

Reactie op nautic

Onze zoon is nu 13wk en doet dit vlak voor/tijdens een sprong. Heb het nu t ...
Ahh ja ons zoontje gaat dit weekend naar sprong 2!