32 Reacties

3 maanden geleden

Ja! Super blij mee

3 maanden geleden

Ja wij hebben deze. Zou niet meer zonder kunnen. Zo ideaal! En ik kan zelfs de kinderen een flesje laten maken. Binnen een paar seconden heb je een warme fles melk. Zonder klonten

3 maanden geleden

Ps. Ik heb wel een extra trechter erbij. Na 4 flesjes moet je die namelijk schoonmaken. Midden in de nacht heb ik daar geen zin in haha dus dan is een schone zo verwisseld 🤪

3 maanden geleden

Reactie op baby4july2024

Ja! Super blij mee
Mag ik je wat vragen ? Ik had de instelling na gekeken en die stond op 5 maar ik vond de voeding dun en de baby had veel sneller weer honger, later na gewogen eerst een zelf gemaakt flesje 97 gram en daarna eentje uit de Brezza met stand 5 en die was 92 gram, en toen eentje gemaakt op instelling 6 en die was 96 gram, dat ik weet niet wat ik nu moet doen ? We gebruiken little Stepss.

3 maanden geleden

Jaaa hier ook eentje! Helemaal blij mee!

3 maanden geleden

Reactie op baby4july2024

Ps. Ik heb wel een extra trechter erbij. Na 4 flesjes moet je die namelijk ...
Dat is een goede tip, waar kan je die kopen ?

3 maanden geleden

Reactie op Froukje27

Mag ik je wat vragen ? Ik had de instelling na gekeken en die stond op 5 ma ...
Hey! Wij hadden precies hetzelfde, ook stand 5 Little steps maar als we een flesje met schepjes maakte ging daar meer voeding in. Echter staat op het pak van Little steps dat 1 afgestreken schepje 4,5 gram is, en dan klopte het bij ons wel met de brezza.. dus wss gooide we iets te veel voeding in het flesje met die schepjes?? Geen idee.. ik lees dus wel mee mocht iemand anders een andere ervaring of oplossing hebben😅

3 maanden geleden

Reactie op Froukje27

Dat is een goede tip, waar kan je die kopen ?
Online! Ik heb die van mij via amazon

3 maanden geleden

Ja wij hebben hem, ideaal ding! Zeker een van de beste aankopen!

3 maanden geleden

Reactie op baby4july2024

Online! Ik heb die van mij via amazon
Fijn bedankt.

3 maanden geleden

Hey! Wij hadden precies hetzelfde, ook stand 5 Little steps maar als we een ...
Bedankt voor je reactie, bij stand 5 was het echt te weinig dat merkte ik aan verschillende dingen waterige voeding, dunne ontlasting, veel snellere onrust bij onze baby, en bij stand 6 is het goed, ik ga maar op mijn eigen gevoel af, en ik heb hem op stand 6 staan. Verder vind ik het een fantastisch apparaat !!

3 maanden geleden

Reactie op Froukje27

Bedankt voor je reactie, bij stand 5 was het echt te weinig dat merkte ik a ...
Merk je nu dat je baby minder hongerig etc is? Ik overweeg ook om hem op stand 6 te zetten maar vind dat dan toch spannend ofzo haha..

3 maanden geleden

Merk je nu dat je baby minder hongerig etc is? Ik overweeg ook om hem op st ...
Ja zeker ze is nu veel minder hongerig. Ik dacht ik probeer het gewoon, en ik let goed op geen krampen goede ontlasting en de flesjes leeg drinken zoals ik gewend was van haar, en de stand kan altijd weer terug hè.

3 maanden geleden

Super ding! Beste aankoop ooit. Binnen 10 seconde is je fles klaar! Het enige nadeel is dat die alleen hoeveelheden maakt van 60ml en 90ml en zo verder aangezien onze kleine man nu een hoeveelheid drinkt van 70ml/80ml maken we het nu met de hand anders gooien we elke keer teveel weg

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Super ding! Beste aankoop ooit. Binnen 10 seconde is je fles klaar! Het eni ...
Met de hand moet je toch ook weg gooien als je 70 wilt maken ?

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

Super ding! Beste aankoop ooit. Binnen 10 seconde is je fles klaar! Het eni ...
Hoe maak je dan 80? Dan moet je toch ook eerst 90 cc maken en terug gieten naar 80? ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Amberrxx

Met de hand moet je toch ook weg gooien als je 70 wilt maken ?
Met de hand maak ik het gewoon op gevoel met de losse schepjes ongeveer 2,5 schep voeding

3 maanden geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Hoe maak je dan 80? Dan moet je toch ook eerst 90 cc maken en terug gieten ...
80 cc water en dan 2,5 schep voeding ongeveer , beetje op gevoel 🙂

3 maanden geleden

Reactie op Lau123!

80 cc water en dan 2,5 schep voeding ongeveer , beetje op gevoel 🙂
Ik heb geleerd dat het altijd 30 water met 1 schepje is en dat je het niet anders mag maken. 🙈

2 maanden geleden

Heb hem vandaag retour gedaan. Baby had ineens andere ontlasting en erge buikpijn. Apparaat getest, kwam een schep poeder te veel mee met elke fles.