10 Reacties

4 maanden geleden

Oeh herkenbaar! Mijn zoontje had dit ook super snel na de geboorte.. zo sterk kunnen ze zijn dat ze dat doen. Wij hebben toen een sleepyhead in de co sleeper gedaan. Door de randen van de sleepyhead, kon hij niet draaien. Misschien ook proberen of een ander nestje?

4 maanden geleden

Wij hebben een nestje in de co-sleeper gelegd, daarin kan ze dat niet! Je kan je kindje ook inbakeren, in zo'n slaapzak :) kan al vanaf 0 maanden!

4 maanden geleden

Is die verhoogde rand van een nestje dan niet juist eng.. dat ze daar met haar gezichtje in komt als ze draait?

4 maanden geleden

Ze ligt niet in een nestje ‘s nachts enkel overdag als ik er bij ben. Ik dacht idd dat nestjes ‘s nachts ook afgeraden werden

4 maanden geleden

Reactie op Kells1986

Wij hebben een nestje in de co-sleeper gelegd, daarin kan ze dat niet! Je k ...
Ik zou daar wel mee opletten 's nachts. Het wordt afgeraden omdat ze dan met het gezichtje in de rand kan draaien en niet genoeg kan ademen.. maar goed, onze baby wil alleen op haar buik slapen of in mijn armen. Ook allebei met risico's

4 maanden geleden

Mijn zoontje deed dit ook in de eerste week. Vooral als hij zich als een bolletje oprolde (zoals hij in mijn buik zak). Nu merk ik dat hij zich vaker uitstrekt en minder naar zijn zij rolt. Mijn zoontje is vandaag ook 2 weken oud. Wij hebben in de kraamtijd regelmatig een rolletje tegen hem aangelegd, alleen als wij er bij waren.

3 maanden geleden

Onze dochter (3 weken oud) slaapt vanaf de geboorte al op haar zij. Wij hebben tegen haar buik en rug hydrofiele doeken als rolletjes liggen. Daarna heel stak het lakentje erover heen. Gaat prima. Dit werd geadviseerd door de kraamzorg omdat we een spuger hebben

3 maanden geleden

Mijn zoontje deed dit ook in de eerste week. Vooral als hij zich als een bo ...
Ja. Wat doe je er aan. Ik had hem bewust helemaal aan de linkerkant gelegd, maar meneer rolt graag naar zijn zij.

3 maanden geleden

Juist niet inbakeren als ze draaien, want dan kan hij doorrollen op z'n gezichtje omdat zijn armpjes vast zitten. Geen idee wat wel helpt.

3 maanden geleden

Ja. Wat doe je er aan. Ik had hem bewust helemaal aan de linkerkant gelegd, ...
Ja dit doet mijn dochter dus ook, exact hetzelfde