12 Reacties
19 dagen geleden
Ik heb exact hetzelfde met mijn dochter. Voorheen kon ik haar weg leggen en viel ze zo goed als zelfstandig in slaap, met wat (hard) gekreun en gejammer, maar sinds een aantal weken is het ook echt een drama. Zoveel gehuil/gekrijs en verdriet lijkt het wel. Ook alleen in de armen rustig. Wanneer ik der dan slapend weg leg, is ze met 20 minuten weer wakker en begin je weer opnieuw! Ook slaapt ze nu niet meer even goed door. Ik wil geen nieuwe slaap associaties creëren maar haar zo laten huilen vind ik ook echt niet okay. Ik schaal het onder de 4 maanden slaapregressie, super pittig en inderdaad hopen dat het gauw beter gaat!
19 dagen geleden
Reactie op CharKust
Ik heb exact hetzelfde met mijn dochter. Voorheen kon ik haar weg leggen en ...
Herkenbaar met mijn dochter!! Overdag echt drama en krijsen, ik weet dan echt niet wat ik moet. ‘S nachts gaat wel goed, op een paar noodkreten na (speen erin) en slaapt weer verder tot 8 uur.
19 dagen geleden
Herkennen jullie ook dat jullie kindje zo mega wild drinkt? Weet niet of jullie fles of borstvoeding geven?
19 dagen geleden
Pfff heel herkenbaar! Elk slaapje is het raak maakt niet uit of het dutje of de nacht is. Zodra we de slaapzak aandoen begint hij al te huilen, dat wordt alleen maar erger als we hem in bed leggen. Geprobeerd dit te onderbreken door voor te lezen na slaapzak aandoen, maar zodra ik het boek weg leg en hij weet dat hij moet slapen, begint hij alweer te huilen… kvind het ook mega heftig en moet er regelmatig zelf ook van huilen 😢 wanneer wordt dit ooit beter?!!😫
18 dagen geleden
Vreselijk hè? Vind het ook echt zielig en pittig. M’n zoontje heeft nooit echt de speen gepakt maar biedt hem nu dus wel aan in bed als hij zo overstuur is , en hij lijkt er wel rustiger mee te worden. Op een gegeven moment tuft die ‘m uit en pakt hij z’n duim. Maar vind het ook echt pittig hoor!
18 dagen geleden
Reactie op Iiiiiii
Pfff heel herkenbaar! Elk slaapje is het raak maakt niet uit of het dutje o ...
Jaa ik ook! Huil soms zachtjes mss
18 dagen geleden
Wakkertijd inkorten? Misschien is hij al eerder moe en associeert hij zijn bedje met 'niet leuk' omdat hij te vermoeid is om zelf in slaap te vallen en dus huilen.
15 dagen geleden
Ik heb misschien de tip?: ik wacht nu dusdanig lang met mn zoontje op bed leggen dat hij echt meerdere keren gaapt, in z’n ogen wrijft en heel lichtelijk begint te jengelen. Resultaat: gelijk zonder huilen in slaap vallen! Voorheen legde ik hem bij het eerste gaapje al weg en ging het gepaard met een hoop gehuil.