Vanaf wanneer vervoeren jullie de baby in de bakfiets (als je die hebt 馃槃)
Ik lees op internet verschillende adviezen, vanaf 6wn en vanaf 3mnd en alles er tussenin.
Onze dochter is nu 7wkn en ze zou dan eerst in de maxi cosi vervoerd worden.
Ze kan haar nekje best goed omhoog houden maar ik twijfel of ze al mee kan, ze is nog zo klein!
Ik dacht dat zolang ze in de maxi cosi zitten het geen probleem is! Je kan namelijk ook de maxi cosi met een steco baby mee achterop de fiets mee vervoeren.
Denk dat ze bedoelen in de babyschaal met zoveel maanden?
Ohh ik dacht dat het gewoon kon vanaf geboorte, ik heb maxicosi houders in mijn bakfiets en daar zit mijn zoontje in. Toen hij 3 weken was gingen we voor het eerst (afspraak cb). Hoezo is het advies om langer te wachten? Vanwege de nek?
Ik heb wel vering in de maxicosi houders, dat maakt denk ik wel veel verschil over drempels.
Ivm trillingen wordt aangeraden pas vanaf 3 maanden. Een auto is met vering daarop is een maxi cosi genaakt, maar een bakfiets heeft dat niet of veel minder. Je kindje voelt dus meer trillingen en daarom is het advies pas vanaf 3 maanden
Wij zijn rond 3 maanden een weekend op Vlieland, dus wil dit dan eigenlijk proberen. Ons zoontje is alleen wel te klein geboren, zou het dan al wel kunnen met 3 maanden of kan ik beter nog wat langer wachten?
Oohh oeps, ik ben dus al een paar keer gaan fietsen met mijn zoontje van 7 weken 馃 (gelukkig niet vaak en niet ver)
Zal vanaf nu wel wachten tot de 3 maanden haha