10 Reacties

één maand geleden

Heb je al geprobeerd om naast haar te zitten? Eerst even troosten, als ze rustig is weer in bed leggen. Ernaast zitten en dan een handje op haar buik/borst en een handje op haar haartjes. Ligt wat druk uitoefenen en zachtjes troostend praten of ssshhh. En echt even de tijd voor nemen 😇

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Heb je al geprobeerd om naast haar te zitten? Eerst even troosten, als ze ...
Naast haar zitten nog niet! Heb wel m’n hand op haar hoofdje of buik gelegd, en van die sssh geluidjes gemaakt. Dan is ze wel even stil, maar zodra ze voelt dat ik weg loop of van plan ben ofzo, is het weer krijsen🤣 ik ga het zitten proberen! Dank je wel 🥰

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Naast haar zitten nog niet! Heb wel m’n hand op haar hoofdje of buik gelegd ...
Ik merk dat ik zelf rustiger word als ik ernaast zit ipv sta en het is beter vol te houden. Die rust voelt zij ook weer.. ik blijf er wel echt bij tot ze zo goed als slaapt of echt slaapt.

één maand geleden

Wat ik op m’n werk wel eens doe: op de zij leggen en wat druk uitoefenen op heupje/bovenbeen en schoudertje. Bij Lina doe ik dit trouwens ook maar dan als ik haar staand in slaap wieg.

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat ik op m’n werk wel eens doe: op de zij leggen en wat druk uitoefenen op ...
Als ze slaapt wel terug rollen naar haar rug natuurlijk!!

één maand geleden

Ik heb haar gewend laten slapen met een nachtlampje en boven haar bedje hangt een muziekmobiel die hele klassieke muziek speelt kind slaapt als een roosje

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Wat ik op m’n werk wel eens doe: op de zij leggen en wat druk uitoefenen op ...
Ga ik proberen! Misschien werkt dat inderdaad wel, heb ik namelijk nog niet geprobeerd 😊

één maand geleden

Reactie op ArankaRomy

Ga ik proberen! Misschien werkt dat inderdaad wel, heb ik namelijk nog niet ...
Je kan ook nog even kijken naar 5s methode baby op Google of YouTube! Wellicht heb je daar ook iets aan ☺️ Het zou gewoon fijn zijn als ze haar bedje gaat zien als een fijne, veilige plek!

één maand geleden

Reactie op Kellaaa

Je kan ook nog even kijken naar 5s methode baby op Google of YouTube! Welli ...
Ik ga het opzoeken! Ja inderdaad. rustiger voor haar & ik heb even weer mn handen vrij

één maand geleden

Bij mij heeft het heel wat geduld gekost! Wel een beetje hetzelfde ritueel als ‘s avonds aangehouden, slaapzakje aan, kamertje donker maken en dan eerst een flesje geven en wat wiegen en dan wegleggen. Het werkte niet meteen maar het gaat al steeds beter! Hij slaapt nu meestal in en slaapt 1.5 a 2 uurtjes☺️