9 Reacties
2 maanden geleden
Zou zeker kunnen!
Maar klinkt voor mij ook als het mororeflex. Die wordt na een aantal maanden niet meer actief, dus vrees dat tijd ook een factor is.
2 maanden geleden
Misschien helpt een gewoon slaapzakje? Mijn zoontje slaapt een stuk beter sinds hij die aan heeft
2 maanden geleden
Idem hier! Hij schrikt en maait daarna met zn armpjes. Hij haatte het inbakeren, en hij haatte de puckababy de eerste keer, 1-2 weken later weer geprobeerd en de aanhouder wint :) hij slaapt nu een stuk beter! De puckababy bakert “zacht” in, alleen een band rondom het lijfje, en een soort cocon/zak rondom de armpjes, dan schrikt ie niet meer zo! Wat hier ook helpt is dat als je ‘m in bed legt het hoofd een klein beetje naar voren te buigen, en eerst zn lichaam neer leggen, dan je hand nog even onder het hoofd houden, en langzaam weghalen. Verder leg ik m al in de puckababy direct na het verschonen, alleen hou ik m nog half open zodat hij zn armen nog kan bewegen. Slaapzakje wordt zo lekker warm terwijl hij slaperig zn flesje leeg drinkt. Na t boertje valt hij in slaap in mn armen (hij is pas 5 wkn) en dan stop ik zn armpjes in de zak en rits ik m dicht :)
2 maanden geleden
Slaapkzakje werkt hier ook goed, dame is wel beweeglijk maar vaak werkt een speentje en een rood licht lampje goed
2 maanden geleden
Reactie op Melzaa
Ik heb net even gekeken op google. Mijn god ik schrik hier best van. Los va ...
Gaat vanzelf weg na 2-4 maanden ongeveer. Het is op zich normaal dat baby’s hebben, volgens mij.
Maar het kan door heftige zwangerschap/bevalling wel meer aanwezig zijn, zoals ik begrepen heb. Een osteopaat zou hierbij kunnen helpen, door spanning in het lijfje te verminderen 😊
2 maanden geleden
Reactie op Melzaa
Ik heb net even gekeken op google. Mijn god ik schrik hier best van. Los va ...
Waar schrik je precies van?
2 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Waar schrik je precies van?
Als je kijkt naar dat het kan aanhouden tot later. Maar denk dat ik mezelf bang maak hiermee. Het valt mij alleen op dat hij van die korte dutjes heeft en dan weer lange. Zo zie je maar weer dat elk baby anders is (het is mijn derde). Maar het zou me niet verbazen van al dat spanning omdat we het allebei best zwaar hadden tijdens de bevalling.