11 Reacties

3 maanden geleden

Ja die van mij ook hoor! De wakkertijd is soms wel 2-3 uur terwijl internet wat anders aan geeft voor een baby van 4 weken oud. Zo zie je maar weer dat elk kindje anders is. Als je kindje verder tevreden lijkt zou ik me er niet te druk om maken

3 maanden geleden

Wij hadden dit afgelopen week ook, en zijn nu consequenter gestart met hem boven in bed leggen, gisteren heeft hij daardoor wel echt meer geslapen. Waarschijnlijk helpt de prikkelarme omgeving hierin en hij lijkt nu ook meer tevreden, minder te huilen.

3 maanden geleden

Hier ook, kan makkelijk 2-2,5 u wakker zijn, maar dan merk ik wel dat die moeilijk in slaap kom en dat ik hem echt moet wiegen of trucjes moet uithalen om hem te laten slapen🥲 maar dan valt die net in slaap en is het een half uur later al tijd voor de fles… maar meestal laat ik hem zelf wakker worden

3 maanden geleden

Reactie op lyla105

Wij hadden dit afgelopen week ook, en zijn nu consequenter gestart met hem ...
Geven jullie dan de fles tussendoor wel beneden of doen jullie die dan ook boven?

3 maanden geleden

Reactie op Donders93

Geven jullie dan de fles tussendoor wel beneden of doen jullie die dan ook ...
We laten hem in de middag wel beneden slapen en voeden dan ook beneden (geef borstvoeding) in de ochtend doen we in elk geval boven voeden en de avonden ligt aan hoe ik me voel en of ik nog een keer de trap op wil/kan

3 maanden geleden

Hier ook. Ik lees overal kinderen die in de box enzo slapen en hier is het echt een gevecht. Hele blokken wakker en dan ineens crasht hij (op mij). Bij de andere kinderen heb ik alles geprobeerd. Boeken gelezen, puckababy, pacco, gewone wieg, cosleeper, speentje, pink , vanuit de draagdoek overleggen. Nu na het ziekenhuis ook de regelmaat aangehouden, maar hij is weer heel alert en wakker en vindt slapen zonde van zijn tijd. Ik heb nu wel geaccepteerd dat ik gewoon kinderen heb waar slapen niet het sterke punt is. Ze zijn er allemaal vanzelf uitgekomen uiteindelijk. Ik vind het nu wel weer lastig omdat ik steeds een baby vast heb en niks gedaan krijg, maar ik weet ook dat het weer overgaat. Ik vind het wel nog lastig wat we nu doen als hij wakker is😅. We zijn elkaar een beetje aan 't bestuderen.

3 maanden geleden

Reactie op lyla105

Wij hadden dit afgelopen week ook, en zijn nu consequenter gestart met hem ...
Ja hier precies hetzelfde! In de box beneden sliep hij helemaal niet. Nu toch consequent boven in bed gelegd en slaapt zo minimaal 2 uur achter elkaar door.

3 maanden geleden

Reactie op Koekoeksklok

Hier ook. Ik lees overal kinderen die in de box enzo slapen en hier is het ...
Hoe doe je dat met huishoudelijke taken? En zou een draagdoek/zak niet helpen!

3 maanden geleden

Hier ook, overdag slaapt ze bijna alleen in de draagzak en meestal is ze ook twee blokken van 3 uur aaneengesloten wakker op een dag🙈, nu 4 weken oud. Verder is ze wel tevreden op wat darmkrampjes na. In de nacht slaapt ze gelukkig meestal best goed. Zolang ze verder tevreden is zal het wel oke zijn denk ik.

3 maanden geleden

Hoe doe je dat met huishoudelijke taken? En zou een draagdoek/zak niet help ...
Ik heb 1 x in de week hulp. Hij zit in een draagdoek soms, maar heeft het zo warm van zichzelf dat hij daar als een rode tomaat uitkomt. Mijn man helpt veel omdat ik ook een keizersnede heb gehad. Het is even wat het is, straks mis ik dat gevoel van dat kleine lijfje op me weer. Dus ik probeer er maar maximaal van te genieten. Het is wat het is 🤷🏼‍♀️

3 maanden geleden

Hier ook een baby die super weinig sliep. Ik heb 'm vandaag eens op z'n rug gelegd en hij is gewoon zelf in slaap gevallen en pas na uren wakker geworden 😵