514 Reacties
9 maanden geleden
Onze oudste gaat naar een andere kamer en krijgt een groot bed en kleinere Commode. De baby krijgt haar oude kamer en daar gaan we niet veel aan veranderen. Een lange muur is donkerroze, de rest gewoon wit. Er staat een wit ledikant, Ikea Hemnes Commode en Pax kast, er hangt een boekenrekje en drie lijstjes met poster aan de muur. En een voedingsstoel. Verder niet te veel poespas. We vonden het ook zonde om duizenden euro's uit te geven aan een babykamer die je maar 1 tot 2 jaar gebruikt.
9 maanden geleden
Hier bestaat de babykamer nog niet eens 馃槄馃ぃ Die moet nog gebouwd worden haha!
Wel hebben we er al over nagedacht. We krijgen een jongentje dus mijn man wil graag een mooie foto behang van een bos, de kleur voor de andere muren weten we nog niet. Ik heb verder bedacht dat ik het little dutch thema met de konijntjes wil toevoegen. En anders heb ik iets gevonden met schattige bosdieren. Daar moeten we nog even een beslissing over maken.
Onze oudste is nog te jong om alles door te geven dus we moeten wel opzoek gaan naar nieuwe meubels. Daar wil ik binnenkort voor gaan kijken 馃榿
Bij onze dochter zijn we voor haar kamer lekker roze gegaan 馃き Mooie foto behang van wolken en verder licht roze glitter behang, echt onwijs mooi als de zon er op schijnt. En daar hebben we verder een luchtballon thema toegevoegd 馃グ
De meubels zijn wit met een eiken kleur hout als bovenkant.
9 maanden geleden
Hier ook zwanger van de 2e. we zijn nu bezig met de zolderverbouwing omdat ze destijds van de 3e slaapkamer de muur eruit hebben gehaald en een inloop kamer hebben gemaakt.Dus onze 2 jarige krijgt een kamer op zolder. Bij de eerste waren we ook heel snel klaar. Nu bij de 2e ben ik er nog niet echt mee bezig. we willen andere meubels als die we bij onze zoon hebben. Maar willen ook eerst weten wat het geslacht wordt. Ook krijgt onze zoon nu dan andere meubels maar ook daar zijn we nog niet mee bezig. Een 2e zwangerschap is toch anders. 馃檲 Minder tijd om na te denken haha
9 maanden geleden
Hier moet eerst nog een halve verbouwing plaats vinden zodat de 2 oudere broertjes een kamer kunnen doorschuiven.
We weten het geslacht nog niet maar het thema wordt denk ik feest, omdat het een feestje is dat we dit kindje krijgen! Met muurstickers als confetti op de muren en iets met ballonnen misschien. Mijn best doen om het niet heel hysterisch te maken, maar op pinterest leuke inspiratie dingen al gezien. Ik hou wel van kleurrijk trouwens. De basis wordt groen/neutraal en dan voeg ik wel meisjes/jongens kleuren toe. Heb er zin in, maar moet nog even geduld hebben..
9 maanden geleden
We moeten nog beginnen met de kamer zelf. de meubels zijn bij de baby-dump besteld, model bradford. Super gaaf, ik wil een donkeroranje richting roest kleur op 1 muur doen en dan met schilderijtjes werken waarop illustraties staan van bosdiertjes. Dit ook omdat we het geslacht niet willen weten en dit neutraal voelt. en van een vriendin had ik een site gekregen met wandlampjes waarbij het een lampje is met een in een figuur gezaagd iets ervoor is.
9 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
We moeten nog beginnen met de kamer zelf. de meubels zijn bij de baby-dump ...
wat leuk! en toevallig haha, ik wil in de babykamer een schuine muur terracotta doen met schilderijen van jonge diertjes. zag zoiets op Pinterest en zag er zo lief uit en voelt inderdaad neutraal.
9 maanden geleden
Reactie op leontien93
wat leuk! en toevallig haha, ik wil in de babykamer een schuine muur terrac ...
hahaha je ziet het tegenwoordig ook vaker, maar ik vind illustratiestijl ook iets zachts geven. heb jij een focus voor wat voor soort dieren? Ik wil bosdieren maar om de een of andere reden ben ik dol op het idee van een vosje (zal wel in de kleur zitten), verder worden het bosdiertjes. Als ik voor een lichtgele kleur was gegaan waren het wss safaridieren geworden
9 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
hahaha je ziet het tegenwoordig ook vaker, maar ik vind illustratiestijl oo ...
leuk! Ik ben nog aan het twijfelen. Vind safari dieren heel leuk, zoals een jonge giraffe, jonge leeuw of cheeta en een jonge neushoorn, maar jonge zebra is ook schattig haha. Of meer dieren die in Nederland voorkomen, zoals een jong vosje, konijntje en een hertje.
ik moet de knoop nog gaan doorhakken haha
9 maanden geleden
Reactie op leontien93
leuk! Ik ben nog aan het twijfelen. Vind safari dieren heel leuk, zoals ee ...
Wat heb je verder aan stijl qua meubels? Misschien dat die je keuze doorslag kunnen geven. Bijvoorbeeld als je rotan achtige dingen hebt dat exotischere dieren heel leuk staan
9 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Wat heb je verder aan stijl qua meubels? Misschien dat die je keuze doorsla ...
De kamer heeft een houten vloer. We willen dan 1 muur schuin terracotta verven. En op die muur gouden stickers van een maan met sterren. Voor die muur komt het bedje. Mijn vader is mijn oude ledikantje die mijn opa toentertijd voor mij heeft gemaakt aan het herstellen. plan was eerst om die te schuren en hout te laten, maar zagen dat mijn opa verschillende houtsoorten heeft gebruikt dus gaan deze nu schuren en verven (kleur sisal mengkleur of beige (even wat testers nog proberen)). De commode krijgt dan dezelfde kleur, maar vervang de knoppen door gouden knoppen (of dieren of bloemetjes). boven de commode komen plankjes met boekjes te staan. op de vloer een zacht kleed (nog geen idee welke) en het liefst een schommelstoel in de kamer. Dacht eerst aan teddy stof maar wellicht is dat niet zo handig qua knoeien met een baby haha. Voor de ramen dan lichte raambekleding, maar wat wel dekkend is qua zonlicht.
Dit is een beetje wat ik in gedachten heb. Maar kan zo nog veranderen. Misschien ook maar uitproberen qua kleuren etc
9 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
We moeten nog beginnen met de kamer zelf. de meubels zijn bij de baby-dump ...
Bedoel je zo'n lampje van de winkel Hedgehog & Balloon? Dat zijn hele schattige nachtlampjes met een diertje uitgezaagd in hout 馃
9 maanden geleden
Reactie op leontien93
De kamer heeft een houten vloer. We willen dan 1 muur schuin terracotta ver ...
En dan nog met de dieren schilderijtjes boven het bedje 馃
9 maanden geleden
Reactie op leontien93
Bedoel je zo'n lampje van de winkel Hedgehog & Balloon? Dat zijn hele s ...
Ehm vriendin had een site toddie.nl