514 Reacties

7 maanden geleden

Vandaag het kamertje behangen 馃檶馃徎馃挆

7 maanden geleden

Alleen nog een nieuwe lamp en wat decoratie aan de muur

7 maanden geleden

Reactie op Miepfer

Heel mooi! Heb je een tip hoe je de groene strook er recht op zet?
Iemand zei al frog tape en kit. Als jullie nog niet geverfd hebben; de tip van kit werkt ook met verf. Je plakt tape en gebruikt dan eerst verf in de kleur die er al op zit (dit vult alle kiertjes onder het tape op) en dan de echte kleur. Ik heb echter deze stap nooit uitgevoerd toen ik mijn huis verfde en ging ook top. En frog tape is heel goed maar ook ontzettend duur. Ik heb bij het schilderen van mijn gehele huis ontdekt dat het paarse tape van de action vrijwel net zo goed werkt (veeeeele malen beter dan gewoon schilderstape, dat raad ik echt echt af) en ongeveer 80 cent is per rol. En voor rechte lijnen plakken is het makkelijk om met 2 man te werken, tape beetje strak te trekken en grote afstand te maken, anders gaat je lijn wiebelen. Ter voorbeeld mijn slaapkamer muur bijgevoegd.

7 maanden geleden

Vandaag de accentmuur behangen 馃グ boerderij thema

7 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Is een los kledingrek praktisch? Ik heb een zoontje die 1 jaar en 9 maanden ...
Het trekt ook veel stof aan

7 maanden geleden

Reactie op Veno

Het trekt ook veel stof aan
Ja daar ben ik ook bang voor .. wordt nog een puzzel hoe ik dit ga oplossen

7 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Vandaag het kamertje behangen 馃檶馃徎馃挆
Is dit behang van fotobehangshopz toevallig?wij willen hier bestellen maar twijfelen over de kwaliteit.

7 maanden geleden

Reactie op IertjePiertje

Alleen nog een nieuwe lamp en wat decoratie aan de muur
Mooi! Waar is je commode van?

7 maanden geleden

Reactie op Frnzz

Is dit behang van fotobehangshopz toevallig?wij willen hier bestellen maar ...
Yes klopt! De kwaliteit is super mooi!

7 maanden geleden

Reactie op Anouk_21

Yes klopt! De kwaliteit is super mooi!
Aah goed om te hore. Toevallig heb ik van deze ook een proefstaaltje in huis. Twijfelen nog tussen een paar.

7 maanden geleden

Kamertje voor de kleine meid!

7 maanden geleden

Op nog wat decoratie na, is de kamer klaar! Wij hebben de streep gezet met frog tape, dan schilderen met wit, en dan de roze kleur! Werkt perfect!

7 maanden geleden

Onze kamer is ook klaar! 馃ス

7 maanden geleden

Cosleeper (ledikant staat nog bij de oudste)

7 maanden geleden

Blij mee 馃グ

7 maanden geleden

Ow jeetje. Wij moeten nog beginnen. Na komende week vakantie, dus dan behang trekken en bedenken wat we met de muren willen 馃

7 maanden geleden

Ik heb 4 kale muren en Flexa kleurtester. Verder zijn we nog niet omdat de verbouwing nog niet helemaal klaar is. Nou ben ik van nature al vrij ongeduldig en die hormonen maken het me niet gemakkelijker. 馃槄馃ぃ

7 maanden geleden

Reactie op WeS187

Ik heb 4 kale muren en Flexa kleurtester. Verder zijn we nog niet omdat de ...
Mooie kleuren. Ga je voor 2 kleuren of ben je aan het kiezen?

7 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Ter aanvulling, het ongeduldige herken ik. Vorige week klaar met verven en toen geregeld dat iemand de vloer kwam leggen en dan zou afgelopen zaterdag het kamertje klaar zijn, was het ook. Dus ik heb vorige week nog geregeld met bedrijf waar het meubilair vandaan komt dat deze eerder geleverd wordt, komt komende donderdag en ik zit al sinds dat geregeld is op hete kolen.

7 maanden geleden

Reactie op Rooslm1990

Nee 2 kleuren inderdaad! Of 3, als je wit meetelt. Het is een langwerpige kamer, de 2 lange muren worden licht- en donkergroen en de 2 korte blijven wit.