514 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Miepfer
Heel mooi! Heb je een tip hoe je de groene strook er recht op zet?
Iemand zei al frog tape en kit. Als jullie nog niet geverfd hebben; de tip van kit werkt ook met verf. Je plakt tape en gebruikt dan eerst verf in de kleur die er al op zit (dit vult alle kiertjes onder het tape op) en dan de echte kleur. Ik heb echter deze stap nooit uitgevoerd toen ik mijn huis verfde en ging ook top. En frog tape is heel goed maar ook ontzettend duur. Ik heb bij het schilderen van mijn gehele huis ontdekt dat het paarse tape van de action vrijwel net zo goed werkt (veeeeele malen beter dan gewoon schilderstape, dat raad ik echt echt af) en ongeveer 80 cent is per rol. En voor rechte lijnen plakken is het makkelijk om met 2 man te werken, tape beetje strak te trekken en grote afstand te maken, anders gaat je lijn wiebelen. Ter voorbeeld mijn slaapkamer muur bijgevoegd.
7 maanden geleden
Reactie op Veno
Het trekt ook veel stof aan
Ja daar ben ik ook bang voor .. wordt nog een puzzel hoe ik dit ga oplossen
7 maanden geleden
Ow jeetje. Wij moeten nog beginnen. Na komende week vakantie, dus dan behang trekken en bedenken wat we met de muren willen 馃
7 maanden geleden
Reactie op WeS187
Ik heb 4 kale muren en Flexa kleurtester. Verder zijn we nog niet omdat de ...
Mooie kleuren. Ga je voor 2 kleuren of ben je aan het kiezen?
7 maanden geleden
Reactie op Rooslm1990
Mooie kleuren. Ga je voor 2 kleuren of ben je aan het kiezen?
Ter aanvulling, het ongeduldige herken ik. Vorige week klaar met verven en toen geregeld dat iemand de vloer kwam leggen en dan zou afgelopen zaterdag het kamertje klaar zijn, was het ook. Dus ik heb vorige week nog geregeld met bedrijf waar het meubilair vandaan komt dat deze eerder geleverd wordt, komt komende donderdag en ik zit al sinds dat geregeld is op hete kolen.