514 Reacties
6 maanden geleden
Gisteren een kastje teruggezet en alvast de drie dingen die ik zo kon vinden erin gezet. Ik vind het oranje nog steeds zo grappig.
6 maanden geleden
Dit wordt ons thema, de muren blijven gewoon wit en worden dan aangekleed met accessoires, zodra het kamertje af is dan deel ik daar wel een foto van 😊
6 maanden geleden
Dit wordt ons thema, de muren blijven gewoon wit en worden dan aangekleed m ...
Het ziet er nu zo uit, en rechts achteren staat ook nog een schommelstoel nu
6 maanden geleden
Reactie op simbamimi
Nog niet af, maar het begin! 🤍
Moooi! Is dit een klamboe van Jollein? Of welke is het iig en qua kleur? 😍
6 maanden geleden
Reactie op Ammb
Kamertje voor de kleine meid!
Mag ik vragen waar je dat vloerkleedje vandaan hebt?
6 maanden geleden
Reactie op Asvdw
Mag ik vragen welk merk/kleur verf dit is? Heel mooi!
Cotta love van Flexa 😊
6 maanden geleden
Nog meer moeders die nog helemaal niet begonnen zijn aan de babykamer?😰 aankomend weekend 27 weken en van een babykamer is nog echt niet te spreken. Kasten moeten er nog uit, plafond geschilderd, muur behangen en dan de meubels er in.. wil zo graag beginnen maar dat kan helaas nog niet. Opzich ook geen ramp als het nog niet af is aangezien ze toch de eerste weken bij ons op de kamer komt maar toch..
6 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Nog meer moeders die nog helemaal niet begonnen zijn aan de babykamer?😰 aa ...
Zelfde hier hoor, we zijn bezig met verhuizen dus ben er ook nog niet aan toegekomen. De kamer is nu net geverfd en moet de meubels etc nog bestellen ben nu bijna 29 weken en vind zelf dat ik nog tijd genoeg heb 😊 de baby komt ook hier de eerste periode bij ons op de slaapkamer
6 maanden geleden
Reactie op jennifervs
Nog meer moeders die nog helemaal niet begonnen zijn aan de babykamer?😰 aa ...
Oh jazeker! Wij hebben 4 kale muren en 2 streepjes Flexa kleurtester. 🤭🤣 Vandaag 28 wk. Aankomend weekend willen we wel de muren kleur gaan geven, maar de meubels komen allemaal pas eind mei en we moeten ook nog laminaat leggen. 🤭