514 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op lucilleh

Welke kleur is dat op de muur?
Deze!

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Nog meer moeders die nog helemaal niet begonnen zijn aan de babykamer?😰 aa ...
Hier ook! Al wil ik wel heel graag dat we wat meer hebben dan nu, alleen het is er nog niet van gekomen. Moet nog een nieuwe vloer, deels leeggeruimd, geverfd en meubels in elkaar. Dus nog best een hoop, verf is nu wel binnen dus hopelijk deze week wel verven!

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Wij ook niet echt, hoor! Onze dochter slaapt bij ons in bed, haar ledikant staat op onze slaapkamer en onze aanstaande zoon slaapt in het begin in zijn wiegje naast mij en daarna kijken we of hij ook bij ons belandt of ook een ledikant krijgt. De kamer van onze dochter is nu speel- en kleedkamer en die zullen ze dan delen. Over een paar jaar zien we dan wel weer hoe we de boel gaan verdelen en krijgen ze lekker een eigen mooie kamer 😁

6 maanden geleden

Alle reacties stellen me alweer gerust. Was even bang dat ik een van de weinige was die nog niets had met alle foto’s van jullie kamertjes 😊

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Alle reacties stellen me alweer gerust. Was even bang dat ik een van de wei ...
Ik ben al 2 weken bezig met het leeghalen van de kamer 🫣 afgelopen maandag hebben we verf gehaald. Heb nog geen idee wanneer ik zin hem om te beginnen. Meubels hebben we al van onze eerste zoon. Na het verven is het alleen nog aankleden

6 maanden geleden

Begin gemaakt in de babykamer, volgende week komen de nieuwe plinten en witte jaloezieën. Daarna gaan beginnen met de meubels🙈

6 maanden geleden

Wij hebben nu sinds kort een groot gedeelte klaar! De gordijnen hangen en de muurtekening is bijna klaar (er moet op kleine plekjes nog bijgewerkt worden) dit heeft mijn vriend zelf gemaakt. Hier ben ik zo blij mee 😊

6 maanden geleden

Dit is de commode kant 😋. Echter wil ik nog een klamboe.. maar ik weet niet welke kleur. Twijfe tussen beige (maar welke?) of een witte (maar past dit wel bij de rest? 😩 struggles haha.. en er komt nog een teddy stoel op de kamer. Maar die zetten we er pas neer als de box beneden staat, dan kan de stoel naar boven😊

6 maanden geleden

Reactie op gwen125

Dit is de commode kant 😋. Echter wil ik nog een klamboe.. maar ik weet nie ...
Is dit malm op pootjes gezet?:) mooi zeg! Wij willen dat ook gaan doen! Waar heb je de pootjes van?

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Alle reacties stellen me alweer gerust. Was even bang dat ik een van de wei ...
Wij zijn de afgelopen tijd bezig geweest met verbouwingen ect. We kunnen nu eindelijk beginnen aan de babykamer. Muren zijn netjes gestuct 2 weken terug. Nu kan het verven en laminaat leggen eindelijk beginnen. Ik weet al wel precies welke meubels, muurverf en behang er moet komen😅 ben nu ook 27 weken. Ben blij dat ik nog wel veel kan momenteel.

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Wij zijn ook nog niet begonnen. Vandaag 28 weken. Wij gaan morgen trouwen en hebben logees in huis. Dus we gaan daarna beginnen.

6 maanden geleden

Reactie op Bluelady

Wij zijn ook nog niet begonnen. Vandaag 28 weken. Wij gaan morgen trouwen e ...
Alvast gefeliciteerd! 🏵️

6 maanden geleden

Reactie op Ammb

Is dit malm op pootjes gezet?:) mooi zeg! Wij willen dat ook gaan doen! Waa ...
Jaaa klopt! Dit is de malm kast, geverf en op pootjes gezet 😇 Wij hebben de pootjes besteld op temu en ze nog een keer matt goud gespoten want de gouden kleur waarin ze binnenkwamen was heel lelijk😂

6 maanden geleden

Reactie op Bowiesdogmom

Prachtig, welke kleur is dat op de muur? 😍
Dankje! Het is de kleur waarde van histor 💖

6 maanden geleden

Reactie op gwen125

Wij hebben nu sinds kort een groot gedeelte klaar! De gordijnen hangen en d ...
Wauw wat een ruime kamer! Heerlijk

6 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Begin gemaakt in de babykamer, volgende week komen de nieuwe plinten en wit ...
Waar is die lamp van? 😍

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Hier hetzelfde. Nou ja, 10 weken geleden al begonnen hoor, met stucen. En nu nog steeds bezig met stucen.. dus schiet ook niet echt op. Voor de eerste was ik er enorm gestrest over, nu een heel stuk minder ook al wordt het wat mij betreft nu wel tijd om wat meters te gaan maken

6 maanden geleden

Reactie op jennifervs

Ben bijna 28 weken en wij zijn ook nog niet begonnen. Verf staat klaar, meubels zijn besteld en komen straks binnen, maar het klussen moet echt nog beginnen. Dus nee je bent zeker niet de enige! Komt wel goed.

6 maanden geleden

Reactie op mbaten

Waar is die lamp van? 😍
Kwantum😊

6 maanden geleden

Plankje gemaakt om wat kleding aan te hangen!