514 Reacties

4 maanden geleden

Nog meer ☺️

4 maanden geleden

Ik woon in een klein appartement, iets met een overspannen huizenmarkt 🙄. Ik deel mijn slaapkamer met de baby, mijn vader heeft een muurtje gezet en kan de ruimte afsluiten met een mooi zwaar gordijn! Zo heeft zij (en ik ook!) wel echt een eigen plekje ☺️

4 maanden geleden

Hier volledig aan het genieten van de babykamer voor onze kleine meid over +/- 2 weken! 🤍

4 maanden geleden

Eigenlijk wel klaar voor haar komst, komt nog een kleedje onder de schommelstoel, maar dan zijn we er ook wel denk ik 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Vandaag 39 weken... morgen word ik ingeleid en z'n kamertje is nog steeds helemaal af.. Problemen met de levering van het behang...😵‍💫 normaal zou je zeggen dan kies je toch een ander behang, maar we hebben aardig wat uren besteed aan het uitzoeken zijn meerdere keren gewisseld. We waren blij iets te hebben gevonden, eindelijk... hebben we deze ellende 🙈 nou goed, hij slaapt voorlopig toch bij ons op de kamer 🤭😜

4 maanden geleden

Reactie op AngRoos

Vandaag 39 weken... morgen word ik ingeleid en z'n kamertje is nog steeds h ...
Nog steeds niet helemaal af*... Zo irritant dat je geen aanpassingen kan doen 🙈

4 maanden geleden

Eindelijk helemaal af!🥰

4 maanden geleden

Zo blij mee, kan echt uren hier al lekker zijn en een beetje outfitjes samenstellen ☺️💛

4 maanden geleden

Ons kamertje

4 maanden geleden

Krijg m er niet volledig op

4 maanden geleden

Klein stukje van de kamer 😊 vloerkleedje is nog onderweg! Het wordt zo steeds meer af 💕

4 maanden geleden

40+2 en eindelijk het Kamertje van de tweede af! ;) (1/2)

4 maanden geleden

(2/2)

4 maanden geleden

Reactie op Sita27

Klein stukje van de kamer 😊 vloerkleedje is nog onderweg! Het wordt zo ste ...
Mooi! Waar is sit behangetje van?

4 maanden geleden

Reactie op miniuk

Mooi! Waar is sit behangetje van?
Van de Kwantum! 😊

4 maanden geleden

Hier is het kamertje ook al een tijdje helemaal ready 🤍🤎.

4 maanden geleden

Andere kant van de kamer 🤍🤎.

4 maanden geleden

Reactie op MissF

Hier is het kamertje ook al een tijdje helemaal ready 🤍🤎.
Hoe heb je die babymobiel vastgeknoopt? Zie dat bij meerdere, zo leuk maar ik zie niet waar ik dit moet bevestigen 🙈

4 maanden geleden

Hoe heb je die babymobiel vastgeknoopt? Zie dat bij meerdere, zo leuk maar ...
Heb bovenin waar de lus zit van de klamboe een klein gaatje geknipt en hierdoor heen het draad van de mobiel gestoken en vastgemaakt aan de piekstok.

4 maanden geleden

Foto’s zijn ook niet van al te beste kwaliteit na uploaden. Heel wazig 😂