514 Reacties
8 maanden geleden
Dit wordt het behang op 1 muur, verder witte commode en kast, en het rieten wiegje van mezelf van vroeger 鈽猴笍
8 maanden geleden
Reactie op PHv
En deel 2
Wat een mooie kleur tegen de muur. Ik wil ook in die richting 1 muur verven
8 maanden geleden
Reactie op Lente1997
Wij hebben dit aan de ene kant
Ik hoor veel van die kristal zout lampen.. is het echt iets? En is dat gewoon een boeken kast? Ik wil ook zoiets..
8 maanden geleden
Reactie op Doxxx
Wij hebben nu 1 muur klaar 馃槃
Wat een leuk behang! Zie veel van dit soort prints, maar mag ik vragen waar je deze specifieke vandaan hebt? Vind deze met alle dieren bij elkaar erg leuk!
8 maanden geleden
Mij lijkt deze voor 1 muur heel erg gaaf. Voor de andere dingen zoals meubels ben ik nog aan het nadenken
8 maanden geleden
Reactie op PHv
En deel 2
Mooi deze kast! Waar is hij van als ik vragen mag 鈽猴笍
8 maanden geleden
Op deze regenachtige dag toch maar verder gaan nadenken over het toekomstige kamertje. Tot zo ver tot dit gekomen. Enige jammere vindt ik dat de IKEA hemnes kast tegenwoordig wit gebeitst is waardoor je de houtstructuur heel duidelijk ziet ipv het gladde materiaal wat eerst gebruikt werd. Maar dat is een zeikpuntje van mij馃槀
8 maanden geleden
Hier rustig bezig ook de babykamer leeg te halen. Nu rustig nadenken waar de commode en de kast komt te staan. De Bradford set gekocht bij baby-dump en de kasten zijn lekker groot. Ook mooi formaat kamer maar door schuine kanten kunnen de kast en commode maar op 2 plaatsen, dus onderling verwisselbaar. Vraag aan de ervaren ouders, commode langs een raam of juist dat mijn rug altijd naar het raam staat?