9 Reacties

4 maanden geleden

Dit heb ik ongeveer in huis

4 maanden geleden

Maat 50 bijna niks omdat ze hier hele lange benen heeft dus 50 echt aan de krappe kant gaat zijn haha Ik heb 10 rompers maat 56 korte mouwen (mij niet bellen voor lange mouwen) Stuk of 12 t-shirts, maar 6 broekjes 馃槀 3 boxpakken lange mouwen en met voetjes 3 korte mouwen en korte pijpen Sokken veeeeel te veel haha N jasje 2 vestjes En dat was t wel. Maar 62 heb ik echt veeeeel meer maar dat komt omdat ik daar echt nog boxen vol had van Maud haha

4 maanden geleden

Dank jullie wel!

4 maanden geleden

Ik heb wel wat maatje 50 gekocht maar ik had dat eigenlijk niet zoveel gekocht pas na dat ik een echo had afgelopen maandag dat het een kleintje is 馃ぃ

4 maanden geleden

Ik heb echt minder dan de andere dames zo te zien haha. Maargoed m鈥檔 kraamverzorgster adviseerde mij niet te wild te gaan. Ook omdat je nog moet ontdekken wat de baby past en wat je fijn vindt voor de baby. Maar ik snap je struggle 馃槺

4 maanden geleden

Ik heb niks bijgekocht alles wat ik nog van mijn dochter had. Toen begon ik met ongeveer 10 sets, niks in maat 50, gezien ik zelf ook lang ben en we toch een grote baby verwachtte. Er is niks mis mee als het de eerste twee weken iets ruimer zit vind ik! Boxpakjes heb ik bijna allemaal ongedragen, ik vond die dingen met 100 luiers per dag echt irritant. Gewoon lekker joggingsbroekjes!

4 maanden geleden

Reactie op pijlsje

Ik heb echt minder dan de andere dames zo te zien haha. Maargoed m鈥檔 kraamv ...
Ik heb veel gekregen van m'n neefje馃槵

4 maanden geleden

Reactie op lyla105

Ik heb veel gekregen van m'n neefje馃槵
Chill!

4 maanden geleden

Bij mij werd gezegd dat ik een grote baby kreeg. Ik heb dus vooral veel kleertjes in maat 56 gekocht en bijna niks in maat 50. En hij bleek 50 cm te zijn bij de geboorte. Dus oma maar even op pad gestuurd. Je hebt zo wat bijgekocht mocht je niet genoeg hebben. 馃槉