16 Reacties
4 maanden geleden
Jukkie, en 1 door iemand laten maken met der naam en in thema nijntje. Deze is voor boven en de nijntje voor beneden.
4 maanden geleden
Mijn schoonzusje en ik hebben er eentje "op maat" (als in, zelf keuze in stofjes ed) laten maken voor €50,- per nestje.
Mocht je haar gegevens willen hebben, laat het me maar weten :-)
4 maanden geleden
Reactie op Klavertje4-92
Mijn schoonzusje en ik hebben er eentje "op maat" (als in, zelf keuze in st ...
Jaa ik zou heel graag haar gegevebs willen hebben
4 maanden geleden
Reactie op Mirra roha
Jaa ik zou heel graag haar gegevebs willen hebben
Ik heb je een vriendschaps verzoekje gestuurd, dan kan ik het eea doorsturen
4 maanden geleden
Op vinted staan heel veel nieuwe babynestjes voor een klein prijsje! Ook van dames die ze zelf maken. Ik heb die van mij daar gekocht voor €15 ofzo, helemaal nieuw en super stevig
4 maanden geleden
https://www.prenatal.nl/babykamer/babynestjes/doomoo-cocoon-babynestje-5643198.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwkJm0BhBxEiwAwT1AXCT6tx-LyUBzUrLAy0Nd9wsLGlZ-dhrzLSgmzzmZIDuvfkXUTv_bJhoC3R8QAvD_BwE
Echt een mega fijn nestje. We gebruiken hem veel.
4 maanden geleden
Zelf gemaakt en bij beiden amper twee dagen gebruikt. Te lange baby’s. Ook baby drie lijkt lang te worden, dus ik haal hem niet eens van zolder.
Tip is dus kijk of de onderkant niet dicht is maar je hem nog enigszins kan verstellen/open kan doen of skip het nestje. Lijkt super leuk, maar is alleen handig als je een ‘kleine’ baby krijgt.
Ter referentie mijn jongens waren 52 en 54 cm bij de geboorte.
4 maanden geleden
Ik heb ook een super nette en fijne gekocht via Vinted! Kan de onderkant openen of aantrekken, dekentje zat er zelfs bij en helemaal schoon. 15 euro was ik kwijt, dit is mijn 2de kindje en 1e nestje dus wilde niet te veel uitgeven want geen idee hoeveel die gebruikt gaat worden!
4 maanden geleden
Reactie op Maaiik
https://www.prenatal.nl/babykamer/babynestjes/doomoo-cocoon-babynestje-5643 ...
Ik heb deze ook. Súper veel gebruikt bij de eerste en hopelijk nu ook. Ik had hier ook het beste gevoel bij zoals ik in een andere reactie had gelezen