44 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben de vorige keer een mandje gemaakt: Toffee: we vonden jou een toffee kraamhulp Kikker snoepjes: je hebt ons grote sprongen laten maken in de verzorging en handelingen Hartjes snoepjes: je hebt een hart van goud Blikje fanta: u was fantastisch Nootjes: we hebben van u genoten! Bedankt voor de fijne tijd Handcreme; we waren bij jou in goede handen

4 maanden geleden

Wij hebben een cadeaubon van Rituals gegeven, ze was er erg blij mee!

4 maanden geleden

Wij hebben dit (mijn vriend) tijdens de kraamweek gedaan. Dsn weet je pas wie je in huis krijgt en waar haar intresse ligt. Houdt ze er van wijn kan het een mooie fles wijn zijn maar heeft ze meer met verzorging of chocola kan je daar iets mee. Iets bedrukts met beste kraamzorg zou ik zelf nooit kiezen… Meer omdat ik voor haat zou denken wat moet je ermee. Een persoonlijk kaartje eventueel met foto is wel altijd super leuk denk ik!

4 maanden geleden

Ik heb dit pakketje gemaakt

4 maanden geleden

Wij hebben dit laten maken, zit een baksel in.

4 maanden geleden

Onze kraamverzorgster is bij de eerste dochter 10 dagen geweest. Toen hebben we een lunchbon gegeven van haar favoriete restaurant, zodat ze met haar dochter kon gaan lunchen. Ze vertelde dat ze dat altijd graag doet. Nu bij de tweede hebben we maar 2,5 dag kraamzorg gehad, omdat we nog een paar dagen in het ziekenhuis moesten blijven. Superlieve vrouw, maar dat was zo kort dat we geen bedankje hebben gegeven.

4 maanden geleden

Reactie op MamaDaisy91

Ik heb dit pakketje gemaakt
Oke dit is echt heel erg goed bedacht zeg! Voor mij een beetje too much, maar heel leuk gedaan!!

4 maanden geleden

Dit is misschien wat je bedoelt met standaard maar ik vond dit wel schattig haha. Weet nog niet of ik het ga doen maar misschien tip voor anderen anders https://www.dollvanjoyce.nl/product/10433400/kraamzorghanger

4 maanden geleden

Anders zou ik gewoon iets echt nuttigs geven zoals een cadeaubon, altijd handig 😊

4 maanden geleden

Bij mijn zoon het geboorte kaartje gegeven met daarin een bedank briefje. Echt even de tijd voor genomen iets persoonlijks te schrijven. Dat doen we nu ook en dan weer aangevuld met cadeautje naar interesse (moeten we uiteraard nog achter komen). Kan zijn cadeaubon tuincentra, mooie fles wijn etc..

4 maanden geleden

Medisocks, die hebben leuke sokken met medische thema’s en je steunt dan ook een relevant goed doel. Ze hebben dus ook een kraamzorg en verloskundig/ gynaecologie thema.

4 maanden geleden

Reactie op fiume

Medisocks, die hebben leuke sokken met medische thema’s en je steunt dan oo ...
Sorry typo: medsocks

4 maanden geleden

Reactie op KIM3

Dit is misschien wat je bedoelt met standaard maar ik vond dit wel schattig ...
Deze hebben wij gekocht met haar naam eraan. Helaas kwam uitgerekend haar laatste dag bij ons de post niet en kwam ie de dag erna...🙄 dus we sturen hem naar het hoofdkantoor dan maar denk ik hahaha. Is een pakketje waar ook een kaartje bij zit en een sluitsticker, vond t zelf wel leuk! Wij hebben dan weer niet zo'n band opgebouwd dat we ook echt weten wat voor cadeaubon oid we zouden kunnen geven... Maar vond een bedankje wel op zijn plaats. 😊

4 maanden geleden

Wij hebben een reep Tony Chocolonely, bak aardbeien (van de lokale aardbeienboer) en een zelf geknutseld kaartje (van onze dochter van 2) gegeven. Hadden bewust iets om op te eten, omdat we bang zijn dat ze anders al 12 mokken en 15 sleutelhangers thuis heeft xD

4 maanden geleden

Wij hebben op haar laatste volledige dag een gezamenlijke lunch gedaan en op haar laatste dag nog een doosje chocolade en een plantje voor in de tuin gegeven incl geboortekaartje natuurlijk 😉

4 maanden geleden

Wat een leuke ideeen allemaal! Bedankt voor jullie inbreng. (We hebben dezelfde kraamverzorgster als de vorige keer, dus we kunnen er wel een persoonlijke draai aangeven😊)

4 maanden geleden

Een geurkaars en een persoonlijke tekst met voor ons alle highlights van de kraamweek!

4 maanden geleden

Wij gaven vorige keer een dinerbon van haar favoriete restaurant.

4 maanden geleden

Ik vind dit altijd zo'n onzin. Ze doet haar werk. Overdreven gedoe.

4 maanden geleden

Reactie op Mabv

Ik vind dit altijd zo'n onzin. Ze doet haar werk. Overdreven gedoe.
Haha wat een grappige reactie. Ik vind het op werk ook mega leuk als ik waardering krijg van relaties. Hoeft niet eens in de vorm van een cadeau maar persoonlijke woorden op een kaartjes oid. Waardering doet ieder mens toch goed!