32 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op yippiedepippie

Is dit gebruikelijk om te doen? Het is gewoon hun werk toch. Zal waarschijn ...
Precies bovendien had ik bij de eerste helemaal geen goede ervaring. Was helemaal niet fijn en hielp ook niet echt, was ook altijd super snel weg. Heb wel bedankt aan het einde maar niks gegeven, dit keer lijkt de kraamzorg die we gekozen hebben wel super lief etc. maar ik ga niet nu al iets kopen ik wacht eerst af hoe ik de kraamweek ervaar en aan de hand daarvan ga ik dit keer misschien een kleinigheidje geven..

5 maanden geleden

Volg

5 maanden geleden

Ik kreeg bij de intake te horen dat ik waarschijnlijk erg weinig kraamhulp ga krijgen ivm drukte en dat ze mogelijk ook e-consults gaan doen via videobellen... verwacht er dus vrij weinig van en ga ook nog geen cadeautje in huis halen

5 maanden geleden

Gelijk heb je 😮‍💨

5 maanden geleden

Reactie op yippiedepippie

Is dit gebruikelijk om te doen? Het is gewoon hun werk toch. Zal waarschijn ...
Ik heb geen idee en daarom vraag ik het mij dus af wat is "normaal"?😅

5 maanden geleden

Verloskundige hebben we vorige keer niks gegeven. Ze zijn met zoveel en heb ...
Begrijpelijk hoor, wij hebben gelukkig wel 1 vaste verloskundige zij heeft een eigen praktijk en dan is die band toch anders

5 maanden geleden

Reactie op Saab95

Ik heb deze gemaakt om straks te geven aan de kraamzorg. Voor de verloskund ...
Super leuk gedaan!!

5 maanden geleden

Ik kreeg bij de intake te horen dat ik waarschijnlijk erg weinig kraamhulp ...
Dat begrijp ik heel goed!

5 maanden geleden

Ik kreeg bij de intake te horen dat ik waarschijnlijk erg weinig kraamhulp ...
Hier hetzelfde. Minimale uren, kan zijn later op de dag of zelfs alleen stagiaire zelfs.. Leuk joh dat aan het begin van het jaar een ander kraambureau kapot is gegaan :(

5 maanden geleden

Wij krijgen waarschijnlijk ook amper kraamhulp😔 dus koop ook nog niks!

5 maanden geleden

Wij kochten dit pas toen we wisten wie we hadden. Zo weet je ook iemand haar interesse etc.