11 Reacties

5 maanden geleden

Nanabeebi, hele fijne kun je ook veel in kwijt!

5 maanden geleden

Wij hebben een van Kidzroom, die is ook nog wel betaalbaar

5 maanden geleden

Wij hebben die van done by deer (via vinted gekocht), nu ruim 2 jaar in gebruik, ontzettend fijn met veel vakjes en blijft heel mooi!

5 maanden geleden

Wij hebben de Mozz Lux Lima 😊 Ik persoonlijk zou die van NanaBeebi in elk geval niet aanraden, die is héél onhandig open en dicht te krijgen (met 1 hand) omdat de rits in een soort hoek loopt.

5 maanden geleden

Ik had die nanabeebi en ben het eens met @WeS187. Daarom wil ik hem niet meer gebruiken. Ik zag nu van het merk kapten en Son ook de luiertas, die heb ik gevraagd. Dus ik ben benieuwd!

5 maanden geleden

Reactie op -MaVi-

Nanabeebi, hele fijne kun je ook veel in kwijt!
Ja hier ook mimmti nanabeebi wat een mooie rugzak. Ik ben er super blij mee.

5 maanden geleden

Reactie op sk1994

Ik had die nanabeebi en ben het eens met @WeS187. Daarom wil ik hem niet me ...
Die hebben wij gekocht dit keer. Echt een mega goede kwaliteit en gewoon een mooie tas ook🤩

5 maanden geleden

Zonder luiertas overleef je ook prima! Ik heb er bij de eerste ook nooit 1 aangeschaft. Had alles altijd gewoon in zo’n katoenen shopper en daar zal het nu ook wel weer op uitdraaien 😂 zo’n speciale tas zal best handig zijn, maar wil ook tegen moeders zeggen die het misschien niet breed hebben en/of gewoon duurzaam deze tijd door willen: de markt springt heel handig in op alles wat met baby’s te maken heeft; voel vooral geen druk om voor alles zo’n handigheidje te moeten kopen. In dit geval zal een tas die je al hebt ook prima volstaan!

5 maanden geleden

Reactie op BabyBoertje24

Die hebben wij gekocht dit keer. Echt een mega goede kwaliteit en gewoon ee ...
Van kapten en Son?? Ik ben benieuwd!!

5 maanden geleden

Reactie op sk1994

Van kapten en Son?? Ik ben benieuwd!!
Jaa de Lindby! Zijn sowieso altijd mooie tassen (wat ik bij anderen zie hahaha) en onze vorige luiertas was er een van Ralph Boyer van BabyDump en pretty much een kopie van de Bergen van K&S🤣 Appte mn broer toen; we hebben zo'n stoere luiertas, die ga jij zelfs leuk vinden. Stuurde die een foto van zijn nieuwe K&S tas hahahah. Die was kwalitatief ook prima op zich, maar ja de zwarte Lindby was in de sale dus tja...🥲🥹🫣😂

5 maanden geleden

Wij hebben die van Joolz gekocht omdat mijn man ook wel graag een beetje een stoere wilde. Hoe hij bevalt weet ik nog niet maar past wel veel in in ieder geval🤣