11 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op sk1994
Ik had die nanabeebi en ben het eens met @WeS187. Daarom wil ik hem niet me ...
Die hebben wij gekocht dit keer. Echt een mega goede kwaliteit en gewoon een mooie tas ook🤩
5 maanden geleden
Zonder luiertas overleef je ook prima! Ik heb er bij de eerste ook nooit 1 aangeschaft. Had alles altijd gewoon in zo’n katoenen shopper en daar zal het nu ook wel weer op uitdraaien 😂 zo’n speciale tas zal best handig zijn, maar wil ook tegen moeders zeggen die het misschien niet breed hebben en/of gewoon duurzaam deze tijd door willen: de markt springt heel handig in op alles wat met baby’s te maken heeft; voel vooral geen druk om voor alles zo’n handigheidje te moeten kopen. In dit geval zal een tas die je al hebt ook prima volstaan!
5 maanden geleden
Reactie op sk1994
Van kapten en Son?? Ik ben benieuwd!!
Jaa de Lindby! Zijn sowieso altijd mooie tassen (wat ik bij anderen zie hahaha) en onze vorige luiertas was er een van Ralph Boyer van BabyDump en pretty much een kopie van de Bergen van K&S🤣 Appte mn broer toen; we hebben zo'n stoere luiertas, die ga jij zelfs leuk vinden. Stuurde die een foto van zijn nieuwe K&S tas hahahah. Die was kwalitatief ook prima op zich, maar ja de zwarte Lindby was in de sale dus tja...🥲🥹🫣😂