10 Reacties
3 maanden geleden
Kan ook met de warmte te maken hebben? Vertelde de jeugd verpleegkundige; dat veel baby’tjes met dit warme weer vaker voor de fles komen en minder goed slapen (wij drinken zelf ook meer met warm weer😊).
3 maanden geleden
Sprong 1 begint rond 4,5 week. Dus dat zou het kunnen zijn. Verder je niet druk maken over sprongen of meer honger. Als jouw kindje honger heeft, heeft ie honger. Pas als het heel lang duurt zou ik aan de bel trekken bij een professional. Tot dan gewoon lekker naar je baby signalen kijken
3 maanden geleden
Reactie op DemiJJ
Misschien clusteren/regeldagen of is het al tijd voor de eerste sprong? Hie ...
Ik heb even ingelezen over sprongetjes en eigenlijk zou het me niet verbazen! Erg reactief laatste dagen, veel wakker en reageert bijv ook heftig op geluiden die ze eerst negeerde. Zal er hoe dan ook aan toe moeten geven inderdaad. In elk geval fijn te lezen dat het herkend wordt. ☺️
3 maanden geleden
Bij ons hielp het Medela soft silicone speentje heel erg. Hadden idd precies hetzelfde.
3 maanden geleden
Hier ook een baby van 4,5 week. Wij hebben afgelopen dagen ook regel/sprong dagen gehad. Ik heb voor mijn gevoel niks anders gedaan dan voeden de afgelopen dagen, mijn tepels vielen er bijna af, haha! Werd er toch een beetje onzeker van... Heb ik misschien niet genoeg? Maar toen ik 2 geklofde flesjes van 130 cc ook zonder probleem in dat kleine lijfje zag verdwijnen, wist ik dat ze gewoon enorme dorst had.
Vandaag is de vrede weer terug gekeerd en drinkt ons meisje weer 'normaal'. Dus lieve mama, even doorzetten, komt voor jou hopelijk ook vanzelf weer goed! :)
2 maanden geleden
Hier hebben we dat ook gehad hoor. Ik werd er ook heel onzeker van, maar inderdaad aan toe geven. Als ze honger hebben, hebben ze honger en zij het zo :).
2 maanden geleden
Klinkt als een regeldag / sprongetje. Maar kunnen ook krampjes zijn.