13 Reacties

3 maanden geleden

Is normaal! Je kunt weer rood bloed verliezen nadat dat al een tijdje niet meer zo was. Bijvoorbeeld als je weer actiever wordt.

3 maanden geleden

Ik heb 3 weken aaneengesloten (helder rood) bloedverlies gehad, ben zelfs een keer op de wc een stolsel formaatje tennisbal verloren nog.. Is allemaal hartstikke normaal. Geloof dat je tot 6 weken kunt (mag) vloeien na de bevalling.. Maar mocht je twijfelen kan je altijd even contact opnemen met je verloskundige. ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Tessa3110

Is normaal! Je kunt weer rood bloed verliezen nadat dat al een tijdje niet ...
En inderdaad, als ik veel deed vloeide ik meer.. Daar hadden ze me ook voor gewaarschuwd..

3 maanden geleden

Je kunt inderdaad tot 6 weken na de bevalling nog vloeien. Dat hoort er allemaal bij 🙂 Na 6 weken is t weer je menstruatie.

3 maanden geleden

Ik ben bevallen op 4/7 en het is nu pas over

3 maanden geleden

Ik ben op 15 juli bevallen en het was sinds 2 dagen (bijna) weg, vandaag toch ineens weer wat helderrood bloed maar ik was ook vrij lang gaan wandelen. De kraamhulp zei dat dit het bloeden versterkt

3 maanden geleden

Ik ben op 15 juli bevallen en het was sinds 2 dagen (bijna) weg, vandaag to ...
Hier ook 15e bevallen, gister leek het over te zijn, ben de hele middag met mijn 2 andere kids in de dierentuin geweest....nog steeds niets aan de hand...en vanochtend/begin middag na het douchen opeens weer helderrood bloed...🙈

3 maanden geleden

Reactie op MieKarin

Hier ook 15e bevallen, gister leek het over te zijn, ben de hele middag met ...
Haha ja balennn! zit zelf wel te wachten tot het stopt want ik wil weer lekker in bad 🤭

3 maanden geleden

Haha ja balennn! zit zelf wel te wachten tot het stopt want ik wil weer lek ...
Ja snap ik, ik zou weer graag willen zwemmen met me dochtertje...kan niet wachten tot het gestopt is...vieze bende 🙈

3 maanden geleden

Haha ja balennn! zit zelf wel te wachten tot het stopt want ik wil weer lek ...
Irritant dat je geen cup of tampons of zo mag hè! Dat had zoveel makkelijker gemaakt dan dat stomme verband 😒

3 maanden geleden

Nouu pff heb nog steeds bloed in inlegkruisjes 🥲🥲

3 maanden geleden

Ik had dit ook. De verloskundige zendantenne dit komt doordat de baarmoeder nu terugkantelt en dan kan er dus nog een guts bloed komen.

3 maanden geleden

*zegt dat dit komt doordat