15 Reacties
één maand geleden
Een tip die ik hier ergens op het forum heb gelezen (ik weet niet meer waar) was je kindje schuin houden, dus zijn kontje bij je linkerborst en z’n hoofdje bij je rechterschouder. Dat werkte bij m’n zoontje goed, maar nu is hij wat ouder en eigenlijk bijna te groot daarvoor.
één maand geleden
Bij mij werkt deze techniek vaak: https://youtu.be/dRF0riabb34?si=2lUoflIeZKngeCy-
En anders ‘gooi’ ik hem over m’n schouder, werkt ook goed 😄
één maand geleden
Ik zet haar op m’n knie, rechtop. Met 1 hand ondersteun ik haar gezichtje & een beetje onder de oksel en andere hand haar rug. Dan tril ik zachtjes met mn been en borrelt de boer vaak al heel snel omhoog! Als hij niet gelijk komt leg ik haar heel even plat op haar rug (Max 1 minuut). Zodra ze ongemak laat zien gelijk weer rechtop in de boer-houding, dan komt hij vaak heel snel.
één maand geleden
Reactie op michelle12345671
Ik zet haar op m’n knie, rechtop. Met 1 hand ondersteun ik haar gezichtje & ...
Hier kun je ook filmpjes van vinden met uitleg
één maand geleden
Beste tactiek hier is tussen het boeren door even neerleggen, max 1min en dan weer optillen en dat meerdere keren.
één maand geleden
Ons zoontje van 6 weken gaat tegenwoordig huilen als ik hem zittend op mn been zet. Ik doe dan even een speentje in zodat hij ontspant en dan volgt het boertje vrij snel
één maand geleden
Reactie op DBJV
Deze doet het ook goed in combinatie met heen en weer wiebelen :)
Fijn om te horen!
één maand geleden
Reactie op Philo90
Yes, deze tip kregen wij van onze verloskundige! Werkt top. 9 van de 10 kee ...
En dan met het buikje naar je toe gedraaid? Of met het buikje naar boven?