18 Reacties

5 maanden geleden

Heeey Ik begrijp je frustratie ook voor haar slaap rust Maar andere kant waar ik een voorstander ben is dat de kindjes gelijk wennen aan geluid en niks raar vinden. Bijvoorbeeld toen mijn baby's klein waren ik ging gewoon stofzuigen was lekker druk bezig en ze sliep door Ken mensne die dat niet doen en zijn nooit gewend aan geluid en als ze iets horen gelijk wakker worden Ik zou het soort van negeren( wat moeilijk is) maar kan ze gelijk wennen aan geluiden

5 maanden geleden

Reactie op kaout123

Heeey Ik begrijp je frustratie ook voor haar slaap rust Maar andere kant w ...
Ik zeg wel ze.. maar de baby馃グ

5 maanden geleden

Mijn man werkt veel met machines en zo waren ze op eigen terrein bezig toen onze oudste nog baby was, en die heeft nergens last van gehad馃槉馃槣 nu juist dol op machines haha En is er een moment dat de baby moet slapen en er toch last van heeft kan je gewoon aan de mannen vragen of ze mss een uurtje ofzo een stukje verder van je huis kunnen werken of rekening mee houden en als het werk het toelaat is dat vaak geen enkel probleem馃槉

5 maanden geleden

Juist goed dat je kindje dan went aan luide geluiden! Hier een dochter van 2 die overal doorheen slaapt omdat wij een kapotte droger hadden de eerste weken馃槀 dat ding maakte echt een geluid waar je niet bovenuit kon komen. Nu slaapt ze heerlijk door alles heen ook in de nacht馃槉

5 maanden geleden

De baby weet niet beter dus die is er zo aan gewend! Het lijkt me vooral voor jou/jullie heel vervelend 馃槶

5 maanden geleden

Mee eens dat je kindje went aan de geluiden. Ik snap dat je er zelf wel ook knettergek van wordt馃槅 Wij wonen in een nieuwbouwwijk die pas juni volgend jaar klaar zal zijn (zal in de praktijk wel november worden ofzo), dus die van ons zal ook niet beter weten. Nu zijn ze niet meer aan t heien ofzo, maar wel echt de straat naast ons nog aan het bouwen. Wat je eventueel ook kan doen als de situatie het toelaat en je het zelf trekt, is om paar x per week even een rondje te lopen rondom het bouwproject heen of een blokje om waarbij je deels erlangs loopt. Dan hoort de baby de geluiden ook al vanuit je buik. 馃槉

5 maanden geleden

Mocht je baby er wel echt last van lijken te hebben dan heb je altijd nog dit soort dingen. Geen ervaring mee maar ik zie het wel eens voorbij komen op insta als mensen met hun baby in het vliegtuig gaan 馃槢

5 maanden geleden

Wij komen net uit een grote renovatie, de hele wijk is 'geupgrade'. Op woensdagen pas ik altijd op m'n neefje van 1,5 dus ik hield ook m'n hart vast, maar tot mijn grote verbazing heeft hij overal doorheen geslapen. Het enige waar hij 1x wakker van is geworden, was het geblaf van onze hond toen 茅茅n van de bouwvakkers aan de deur stond. Hoewel ik zelf hartstikke knettergek werd van alle herrie, lijken die kleintjes er dus geen last van te hebben. En als ik er echt klaar mee was, nam ik hem mee naar m'n moeder en legde hem daar in bed (maar dan was dat dus eerder voor m'n eigen rust & gemoedstoestand dan voor die van hem). Hij vond het overigens ook heel tof om uit het raam te kijken naar alle vrachtwagens, de hijskraan, enzovoort.

5 maanden geleden

Komt wel goed hoor 馃お zeker als het al is als het geboren word raken ze er aan gewend. Gewoon de White noise wat harder.

5 maanden geleden

Mijn baby ook geboren toen we n茅t ons nieuwbouwhuis in konden. Hele wijk nog in aanbouw. Hij sliep letterlijk overal doorheen. Mijn ervaring is dat de eerste maanden gewoon veel geslapen wordt, maakte hier niet uit hoeveel lawaai er was. maarja, elke baby is natuurlijk anders 鈽猴笍

5 maanden geleden

Onze zoon is heel gevoelig voor geluid. Maar met een goede witte ruis machine kun je ook heel veel oplossen mocht hij of zij er wel last van hebben!

5 maanden geleden

Wij waren bij de eerste net verhuisd naar een stille wijk en doorgaans was er veel rust in huis. En hoewel de oudste dus stilte gewend is, wordt ie niet wakker van geluiden als vuurwerk of zelfs boren in kamertje naast hem! Lijkt wel of die kleintjes gewoon alleen wakker worden van geluiden die voor hen relevant zijn, zoals een klein beetje gekraak van de vloer als je weg probeert te glippen XD. Ik zou me dus niet zorgen maken over de baby, maar alleen voor jezelf een noisecancelling koptelefoon kopen

5 maanden geleden

Wat de meeste hier zeggen... het is vooral voor jou vervelend, probeer het los te laten, anders worden het twee zware jaren. Je kunt er niet veel aan doen vrees ik. Voor je baby zal het niet veel uitmaken, die zal er hopelijk meteen aan wennen.

5 maanden geleden

Hier zijn de buren 2 naast ons een mega verbouwing aan het houden, ook elke dag lawaai 馃槶 nu dacht ik gelukkig zijn ze straks als de baby er is klaar, kwam er deze week een man aan de deur dat ze over 4/5 weken een mega verbouwing bij het bedrijf achter ons (letterlijk aan onze tuin) gaan doen en of we dan ff rekening kunnen houden met een rode bak voor de deur en constant werk lui in ons gangpad 馃ゴ heerlijk precies rond mijn bevalling 馃檭 helaas is er niks aan te doen maar ik heb hem wel direct gezegd dat ik dan uitgerekend ben en het ook heel fijn is als ze daar enigszins rekening mee kunnen houden... Maar ik ben benieuwd 馃檲

5 maanden geleden

Dat zou ik ook totaal niet chill vinden inderdaad. Wat al eerder genoemd is, het enige voordeel is dat de baby went aan geluid. Ik heb bij mijn dochter veel te zachtjes gedaan en door het huis geslopen als ze eindelijk sliep. Heel veel spijt van gehad, want ze was met elk klein geluidje meteen wakker. Nu na 2,5 jaar gaat het iets beter. Maar nu met de 2e ga ik zorgen dat hij gewoon door alle herrie heen slaapt. Mocht het heien teveel trillingen geven, misschien kun je dat weekje ergens anders bivakeren? In ieder geval heel veel sterkte met de herrie

5 maanden geleden

vreselijk en ik snap je stress. Je weet wat er komt maar je hebt er geen controle over. Je baby zal er snel aan wennen 馃挍 en jijzelf ook zodra je het een beetje los kunt laten. Misschien een noise cancelling opzetten met rustgevende muziek als het echt niet te harden is. Maar ook voor jou zal het gaan wennen. Komt echt goed! Succes

3 maanden geleden

Toen je baby in de baarmoeder zat hoorde het veel meer geluid en voelde het iedere trilling wanneer jij bewoog. Dus een beetje heiwerk zal echt niet erg zijn voor je kind