13 Reacties
4 maanden geleden
Omeprazol al geprobeerd? Die heb je ook in ML hoeveelheden.
Zoveel mogelijk rustig blijven. Geen vet eten en veel water blijven drinken over de hele dag.
Doe je powernappies tussen de middag? Op de bank of op bed? Kijk even of je je hoofdeind iets hoger kan doen en niet in een knikje gaan liggen met je lijf.
4 maanden geleden
Oh ik voel je, ik werd er helemaal gek van. Nadat Rennie en Gaviscon niet meer hielpen, Omeprazol bij de Kruidvat gehaald. En halleluja, dat werkt!
4 maanden geleden
Reactie op BijDeMolen
Oh ik voel je, ik werd er helemaal gek van. Nadat Rennie en Gaviscon niet m ...
Ik werd er ook helemaal gek van, iedere nacht werd ik wakker met een mond vol kots en overdag constant maagzuur. Ook sinds 3 dagen overgestapt op Omeprazol en het is weg 🙏, eindelijk weer kunnen slapen en eten
4 maanden geleden
Vreselijk he.. Ik heb Omeprazol van het ziekenhuis gekregen en na die eerste pil is het direct weg, wat een verlichting!
4 maanden geleden
Misschien een gekke vraag; maar hoe is je ontlasting? Ik merk dat mijn maagzuur erger is als mijn ontlasting minder goed doorloopt, alsof mn buik dan te vol is. Dan werken mijn maagzuurremmers ook veel minder goed, terwijl ze wel goed werken als mijn ontlasting beter doorloopt.