13 Reacties

4 maanden geleden

Ah wat vervelend! Ik heb dit zelf vanaf 33 weken nu 35 en gelukkig helpen Rennies en zuivel producten nog wel! Probeer te koppelen van welke producten je meer maagzuur krijgt. Bij mij is dit groene thee en zuren etenswaren. Succes nog de laatste weken!

4 maanden geleden

Reactie op Atikaa

Ah wat vervelend! Ik heb dit zelf vanaf 33 weken nu 35 en gelukkig helpen R ...
Hey dankjewel , ja ik heb dit bij ALLES , alles wat ik eet fruit , snoep , avond eten , groentes , salades , chips , drinken letterlijk alles 🥺

4 maanden geleden

Probeer yoghurt te eten of melk te drinken? Hoop dat dat helpt!

4 maanden geleden

Bij mij helpt melk drinken voornamelijk! En probeer rechtop te slapen & niet op je rechterzij.

4 maanden geleden

Omeprazol al geprobeerd? Die heb je ook in ML hoeveelheden. Zoveel mogelijk rustig blijven. Geen vet eten en veel water blijven drinken over de hele dag. Doe je powernappies tussen de middag? Op de bank of op bed? Kijk even of je je hoofdeind iets hoger kan doen en niet in een knikje gaan liggen met je lijf.

4 maanden geleden

Oh ik voel je, ik werd er helemaal gek van. Nadat Rennie en Gaviscon niet meer hielpen, Omeprazol bij de Kruidvat gehaald. En halleluja, dat werkt!

4 maanden geleden

Ik heb op advies van de vk bij de apotheek Antagel gehaald (drankje) en dat werkt voor mij best goed.

4 maanden geleden

Reactie op BijDeMolen

Oh ik voel je, ik werd er helemaal gek van. Nadat Rennie en Gaviscon niet m ...
Ik werd er ook helemaal gek van, iedere nacht werd ik wakker met een mond vol kots en overdag constant maagzuur. Ook sinds 3 dagen overgestapt op Omeprazol en het is weg 🙏, eindelijk weer kunnen slapen en eten

4 maanden geleden

Vreselijk he.. Ik heb Omeprazol van het ziekenhuis gekregen en na die eerste pil is het direct weg, wat een verlichting!

4 maanden geleden

Maagbeschermers 40mg heb ik en die werken goed!

4 maanden geleden

Ik heb omeprazol gekregen van de huisarts. Dat is een maagbeschermer die 24 uur werkt. Het is MAGIE. al het maagzuur is weg. Je hebt ook in kleinere dosis bij de Kruidvat maar dan moet je denk ik 2 keer slikken

4 maanden geleden

Reactie op doribri

Ik heb omeprazol gekregen van de huisarts. Dat is een maagbeschermer die 24 ...
Ik gebruik inderdaad ook al een paar weken omeprazol via de huisarts en werkt bij mij ook super! Elke dag 1 pilletje en je mag het doorslikken zolang de zwangerschap duurt :)

4 maanden geleden

Misschien een gekke vraag; maar hoe is je ontlasting? Ik merk dat mijn maagzuur erger is als mijn ontlasting minder goed doorloopt, alsof mn buik dan te vol is. Dan werken mijn maagzuurremmers ook veel minder goed, terwijl ze wel goed werken als mijn ontlasting beter doorloopt.