33 Reacties
3 maanden geleden
Onze dochter had als baby ook heel erg last van krampjes. Reageerde niet op infacol, maar had wel heel veel baat bij sab simplex. Een beetje hetzelfde idee als infacol, maar dan ander merk dus. Kraamzorg zei destijds ook dat het per baby verschilt waar ze baat bij kunnen hebben.
Bij ons zoontje (nu 9 dagen oud) gaat t tot nu toe goed met de krampjes, hopen dat dat zo blijft.
3 maanden geleden
Hi, onze zoon heeft helaas ook veel last van krampjes in de avond/nacht uren. Wij doen vaak hem rechtop tegen onze borst en zijn beentjes trekt hij dan onder zijn buikje wij geven hem dan ook vaak onze pink dat hij hier op kan zuigen. Dit lijkt wel te werken. Of wij doen hem in de draagzak en gaan dan rondjes lopen door huis.
3 maanden geleden
Onze kraamhulp had van die handwarmers bij, die je normaal gesproken in de winter kan gebruiken. Hier zit een klikker in, als je die activeert wordt ie warm. Deze hebben wij op de buik van ons zoontje gelegd en hij was binnen mum van tijd stil.
Ze worden best wel warm, dus leggen wij die op de kleding en niet op zijn blote buikje
3 maanden geleden
Geef je borstvoeding of flesvoeding?
Hier ook een meisje m et heeeel veel last van krampjes. Infacol heeft hier wel redelijk geholpen
Alleen hier was t grootste probleem mijn eetgedrag haha
Anijs van de muisjes, borstvoeding thee, kaneel, ui en wat kruiden.
Nu ik daar op let gaat t n stuk beter!
Alleen als ze gepoept heeft dan is de piek! Maar dat is niet heeel gek, dan moeten de darmen weer even plaats zoeken.
Wij hebben sinds gister een kipkep en dat lijkt ook wel wat te doen door de warmte en de compressie.
Helaas hoort dit er wel bij voor t rijpen van de darmen maar t gaat wel door merg en been 😭
3 maanden geleden
Van mijn dochter weet ik nog dat ik zelf de orthiflor start gebruikte.
Ik heb het nu vast weer in huis, wat ging dat door merg en been die krampjes
3 maanden geleden
Pfff de onze heeft er ook erg veel last van. Overdag gaat het goed, maar ‘s avonds… Merk ook dat ik niet goed om kan gaan met het gehuil. Gelukkig zijn mijn partner en ik allebei thuis, maar vind het erg lastig. En we proberen van alles, maar op sommige momenten helpt niks 😅
3 maanden geleden
Reactie op AnneM90
Pfff de onze heeft er ook erg veel last van. Overdag gaat het goed, maar ‘s ...
Klopt! Je voelt je machteloos en kan inderdaad niet veel doen. Maar de nachten zijn slopend.. wij hebben een aantal dingen geprobeerd qua druppels. Morgen nog de sab simplex.. fingers cross !