10 Reacties
5 maanden geleden
Ik ervaar hetzelfde.. ik zag wel deze universele band om hem te bevestigen aan je bed. Ik denk dat dat een goede oplossing is.
5 maanden geleden
Er zijn banden die je om t bed heen kunt maken van Chicco of universeel.
Maar deze gammele reden is wel voor ons t besluit geweest om een andere cosleeper te nemen deze keer. Bij Maud vond ik t ook echt zo verschrikkelijk zelfs met die band dat ik dat voor deze echt niet nog een keer wil.
Hij valt echt niet zomaar om of uit elkaar maar t idee zelf dat ie "instabiel" is, was voor mij de reden om te gaan kijken voor een andere.
Voor de rest buiten dit "euvel" is t n prima cosleeper
5 maanden geleden
Hai, kan je hem nog terug sturen? Wij hebben de chipolino sweet dreams co sleeper en die kan je op de rem zetten en die is echt stevig . Er zitten ook banden bij maar denk niet dat ik die ga gebruiken. Ook heb je onderin opberg ruimte
5 maanden geleden
Ik heb een paar jaar geleden bij een babywinkel gewerkt en weet uit ervaring dat Chicco een relatief instabiel merk is, in die zin dat het vaak van goedkopere plastic materialen gemaakt wordt (bij meer van hun producten). Ik zou inderdaad proberen of je het terug kunt brengen..
5 maanden geleden
Ik heb ‘m al 2 jaar en hij is “gammel” maar meer in de zin van dat je hem gewoon heen en weer kan bewegen. Nooit problemen mee gehad eigenlijk. Vind het alsnog een stevig ding. Nu staat ie weer op voor de 2de en gebruik ik hem ook weer los. Hij is zo beweeglijk doordat je hem sowieso op een “wieg” stand kan zetten lijkt mij.
Ik zie zelf niet dat ie instabiel is of iets 😅
5 maanden geleden
Grappig. Hier juist heel kritisch gekeken naar gemak, hoogte tov hoog bed en degelijkheid en hij voelt absoluut niet instabiel. Staat heel stevig. Ik zou eerst voor de zekerheid even goed je handleiding checken of alles wel goed staat ingesteld. Je zou hem zeker niet zomaar moeten kunnen wiegen in normale stand. Althans, dat is hier de ervaring.
5 maanden geleden
Reactie op Wishful
Grappig. Hier juist heel kritisch gekeken naar gemak, hoogte tov hoog bed e ...
Vraagje, wat voor maat beddengoed haal jij voor deze co sleeper? Ik had vorig kindje echt veel te grote dingen. Heb nu alleen 2 lakentjes weten te scoren maar vond de maten heel moeilijk! 🤭
5 maanden geleden
Reactie op coco1109
Vraagje, wat voor maat beddengoed haal jij voor deze co sleeper? Ik had vor ...
Ik had dus precies hetzelfde en heb meteen in de winkel eea uitgeprobeerd. Het matrasje is officieel iets groter, maar bv wieghoeslakentje Mies&Co van 40x80 paste hier perfect omheen.
Als iets wat groter is kun je het vaak eronder nog wel strak wegstoppen. Maar met dekentjes wordt dat wel lastiger.
Heb nu een wat luchtiger mousseline dekentje van 75x100.