17 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb deze en er komt een matrasje bij. Ik ga hem niet aan het bed vast maken maar gewoon ernaast zetten. En dan 40x80 matrasbeschermer en hoeslaken ook die maat van jollein. Allemaal via bol besteld.
4 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Ik heb deze en er komt een matrasje bij. Ik ga hem niet aan het bed vast ma ...
Deze zit ik ook naar te kijken! Matrasje zit er bij hè? Kan deze wel aan bed vast? En 40 x 80 is afmeting van een wiegmatrasje toch? Daar heb ik een hoop van liggen namelijk dus dan zouden we dat niet hoeven bestellen
4 maanden geleden
Reactie op Hensjepensje92
Deze zit ik ook naar te kijken! Matrasje zit er bij hè? Kan deze wel aan be ...
Ja je kan hem wel vast maken aan het bed! Krijg je speciale bevestigingsmaterialen bij. Ja 40x80 is goed inderdaad. 😊
4 maanden geleden
Reactie op Beanie85
Heb dezelfde als deze! Mooi ding, nog niet in gebruik maar heb er alle vert ...
Ja hij is erg mooi en nog leuk geprijsd. Hij staat wel al klaar, ik ben dinsdag uitgerekend. Nu wachten wachten wachten ⏰⏰
4 maanden geleden
Onze dochter heeft er uiteindelijk nooit in geslapen…. Dus (tenzij je al ervaring hebt met een cosleeper) zou ik er vooral niet te veel geld aan uitgeven. Ik heb hem toen op MP doorverkocht en nu weer een op MP gekocht (wil het toch nog eens proberen). Meest simpele variant, kan niet kantelen of aan het bed vast gewoon een houten wiegje waar een hekje uit kan en naast je bed kan. Als het voor je werkt en je ziet dat je features mist kan je altijd nog een grondige studie erop nalaten. (Geloof me tijd zat voor in de slapeloze uurtjes 😂)
4 maanden geleden
Ik heb er nog 1 staan die we niet gebruiken dus deze kunnen we doorverkopen @ berkel en rodenrijs
4 maanden geleden
Na een lange zoektocht en veel onderzoek hebben we de SnuzPod 4 gekocht. Belangrijkste redenen:
- heel stevig, ik vond veel cosleepers een beetje wankelen en deze staat als een huis
- je ziet niet gelijk dat het een cosleeper is, kan wel aan het bed maar ook zeer bruikbaar als wieg
- zijkant kan naar beneden met simpele ritsen
- kan schommelen maar kan ook vast op schuine en rechte stand
- mooi design, het oog wilt ook wat :)
- matras is 40x75,5cm waardoor alle standaard wieg hoeslakens (40x80) passen
Verder al het beddengoed van Meyco gekocht omdat dit op 60 graden gewassen kan worden. Kan je gewoon bij bol halen of grote babywinkels. Bij veel merken zie ik wasinstructie 30/40 graden dus dat is nog iets wat je eventueel kan meenemen. Maar uiteindelijk moet je natuurlijk kiezen wat voor jou belangrijke kenmerken zijn van een cosleeper!
4 maanden geleden
Reactie op Axx01
Na een lange zoektocht en veel onderzoek hebben we de SnuzPod 4 gekocht. Be ...
Deze hebben wij ook en zijn we erg blij mee!
3 maanden geleden
Wij hebben ons de maxi cosi cosleeper gekocht. Hier zat het minste mesh in vanwege onze katten en nagels van de baby straks. En deze heeft wielen en kan kantelen etc..
Alleen is het nog even zoeken wat we nog moeten kopen voor in de cosleeper om het mastras te beschermen en om de baby mee in te stoppen als hij geboren is in de winter
3 maanden geleden
Wij hebben het bedje van petitie amelie, vorige keer heel tevreden over geweest en gebruiken we binnenkort weer. Gemakkelijk met tiewraps/touwtje vast te aan ons bed. Kleine meid heeft er tot 5,5 maand in geslapen.
3 maanden geleden
Ik heb de maxi cosi iore via marktplaats gekocht. Zeer tevreden en vorige eigenaar had er hoeslakens bij gekocht dus was ineens klaar. Heb hem standaard beetje gekanteld staan. Vind dat prijstechnisch toch wel verschil maken voor die korte tijd en in principe lijden de bedjes niks
2 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Ik heb deze en er komt een matrasje bij. Ik ga hem niet aan het bed vast ma ...
Hoe bevalt deze co sleeper? Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
2 maanden geleden
Reactie op anoniem2025zs
Hoe bevalt deze co sleeper? Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Ja heel erg goed! Sinds dag 1 haar gewoon in bed gelegd en ze slaapt er sinds die tijd gewoon in.
2 maanden geleden
Reactie op baby4july2024
Ja heel erg goed! Sinds dag 1 haar gewoon in bed gelegd en ze slaapt er sin ...
Wat fijn! En had jij een matrasje bij gekocht?
2 maanden geleden
Reactie op anoniem2025zs
Wat fijn! En had jij een matrasje bij gekocht?
Nee gewoon die erbij zat! Niet heel dik maar is ook niet nodig