209 Reacties

één jaar geleden

Komkommer met aromat 😍

één jaar geleden

Croissantjes met kaas

één jaar geleden

Knakworsten it is!! 😂

één jaar geleden

Zelfde hier, normaal echt een zoetekauw, nu alleen maar hartig, vooral kaas😋 en water met citroen.

één jaar geleden

Ik wil puur en alleen nog maar zoete dingen

één jaar geleden

Hartig (chips, nootjes) en super vet 😥 hopelijk kan ik snel weer wat groenten binnenkrijgen.

één jaar geleden

Ik heb elke dag zin in Unox instant Noodles, jonge kaas en Citroenwater haha

één jaar geleden

Ik ben normaal totaal geen zoete kauw en vreet me nu vol met snoep. Echt verschrikkelijk 😂

één jaar geleden

Ik moet voornamelijk de hele dag niet aan eten denken. Maar moet eten om de misselijkheid weg te krijgen. Ook al vind ik het dan moeilijk om te bedenken wat ik ga eten. Is het voornamelijk hartig. Terwijl ik een ontzettende zoete kauw ben normaal

één jaar geleden

Had ik maar zin om te eten😢

één jaar geleden

Ik kan de hele dag door drop eten😂 maar op internet stond niet meer dan 8 dropjes per dag😅😞

één jaar geleden

meringue kerstkransen verder niet veel trek normaal houd ik meer van hartig nu dus echt zoete dingen en cola drinkt lekker weg 🙈😅

één jaar geleden

Ik drink hele liters melk weg, raak half in paniek als het op is.. maar ben blij dat het melk is en geen ijs of iets 😅

één jaar geleden

Broodje rookworst, boterhamworst met augurk en huzarensalade 🤤🤤🤤

één jaar geleden

Boterham met oude kaas🤤 überhaupt boterhammen kan er aardig wat weg eten ineens.

één jaar geleden

Jaaaa, mozzarella pizza al in de ochtend en appel met kaneel anytime en heb het echt niet in de hand 😫😂

één jaar geleden

Ben normaal van de chips en andere hartige dingetjes. Momenteel wordt ik daar kotsmisselijk van en wil ik vooral zoet, yoghurt, fruit, chocolade. Had vandaag mega zin in een broodje kaas met een lekkere laag jam. Helaas geen jam in huis, dus deze heb ik inmiddels gekocht voor morgen🥰

één jaar geleden

Vette caucijzenbroodjes van de Hema 🤩

één jaar geleden

Mandarijntjes (de minder zoete variant), kiwi’s en verder alles maar zuur is, augurk, zilveruitjes. Oja en zuurkool stamppot 😋 😋

één jaar geleden

Ik heb vooral afkeer voor alle warme dranken koffie/thee. Het liefst water zo koud mogelijk!