209 Reacties

één jaar geleden

Hier elke dag anders hahaha. Maar voornamelijk kaas, maaltijdsalade kip, en niet al te gezond maar heb constant zin in Turkse pizza. ( eet dit natuurlijk niet dagelijks hahah ) en waar ik echt niet tegen kan nu is het idee dat ik Roomkaas eten moet🤢

één jaar geleden

Ei 🥚 😂

één jaar geleden

Taksi….

één jaar geleden

Okee tis officieel, beschuit met kaas en jam. Jaren niet gegeten maar nu zo heerlijk

één jaar geleden

Zoute popcorn, kaasbroodjes en durum met doner.. en fris fruit en groente.. komkommer en tomaat, broodje gezond. Kan echt kotsen bij het denken aan vis en hamburger 😂

één jaar geleden

Frikandelbroodjes, kaasblokjes met heksenkaas en kipspiesjes met heksenkaas 😍

één jaar geleden

Alles wat ongezond is…. Frieten, pizza, chips, chocokoekjes etc..🥲

één jaar geleden

Ik had ineens de heledag zin in druivensap.

één jaar geleden

Vifit perzik en verse sinaasappelsap 🤤

één jaar geleden

Snickerbrood... boterham pindakaas en chocopasta😊

één jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

Snickerbrood... boterham pindakaas en chocopasta😊
Broodje pindakaas for the win 😎💪🏻

één jaar geleden

Patat, ohh zo lekker. Maar wel ook; veel honger, en als er dan eten voor mn neus staat toch misselijk en geen zin, heel irritant, ik hou van eten 😓🫣😅

één jaar geleden

Liters verse jus d’orange!

één jaar geleden

De constante battle met mezelf tussen misselijk zijn en niet willen eten en mega honger hebben 🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Donuts! Eet die normaal echt nooit 😅 cornflakes gaat er nu ook elke dag in en ik droom alleen maar over eten😂

één jaar geleden

Smeerkaas en appelsap 🤤

één jaar geleden

Bij mij is het nog best verschillend, maar dat had ik in de eerste periode van mn eerste zwangerschap ook. Het was mango, aldaylong mango 🤣 Nu is kaas met cracotte.. of witte bolletjes met aardbei jam 🤣 En van fruit moet ik niks weten.. en van de geur va tonijn en frituur word ik me een partij misselijk... 🤢

één jaar geleden

Raketijsjes!

één jaar geleden

Wasabinootjes 😋

één jaar geleden

Reactie op Naomi2303

Komkommer met aromat 😍
Ik dacht dat ik de enige was die die combinatie kent 😍 Op komkommer na zijn het voor mij nu vooral ongezonde dingen 😅 ik heb ook meer zin in pasta voor het avondeten.