209 Reacties

één jaar geleden

Hamkaas croissantjes 😏

één jaar geleden

Reactie op Sfirst89

Ik moet voornamelijk de hele dag niet aan eten denken. Maar moet eten om de ...
Hier ook hoor. Echt hele drama en lust niks meer. Wat ik wel erg lekker vindt en goed gaat is tosti in de pan. Miss kan je dat proberen?

één jaar geleden

Reactie op Sherry1

Jaaaa, mozzarella pizza al in de ochtend en appel met kaneel anytime en heb ...
Van kaneel mag je niet teveel! ☺️

één jaar geleden

Soep en zoete dingen op brood (normaal lust ik alleen hartig)

één jaar geleden

Reactie op Mommytobe24x

Van kaneel mag je niet teveel! ☺️
Dat had ik ook gelezen. Zo jammer ik leef op kaneel hahaha

één jaar geleden

Ik had van de week ineens trek in aardbei dynamiet staafjes. En van die vanillepoeder om zelf milkshakes mee te maken. Beide niet in huis. En werd snachts wakker dat ik een pizza bbq kip wilde en kapsalon. Dus mooi eetpatroon. Mijn vriend zit nog n week op de boot en als ik app van, zo hier heb ik trek in ,dan zegt hij ga t halen dan. Maar vind t zo zonde van mn geld haha. Als hij thuis is wed ik dat hij bij elke craving naar de winkel gaat en t ook haalt voor me

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen allemaal! Ik heb niet 1 specifiek ding wat ik graag eet maar wel ‘lekkere’ lunches. Dat is ook het moment op de dag dat ik het minst misselijk ben

één jaar geleden

Reactie op annemarijee

Wat leuk om te lezen allemaal! Ik heb niet 1 specifiek ding wat ik graag e ...
Ja nu je het zegt… in de avond heb ik echt moeite met eten, maar smiddags gaat er zonder problemen een turkse pizza naar binnen.. misschien moet ik gewoon warm gaan eten in de middag ipv savonds..

één jaar geleden

Ik eet ineens regelmatig pindakaas op brood.. eerder sporadisch. Ik heb heel veel zin in fruit en ben meer van het hartig ipv chocola.

één jaar geleden

Reactie op sara2024

Ja nu je het zegt… in de avond heb ik echt moeite met eten, maar smiddags g ...
Haha ja dat heb ik dus ook. Ik probeer goed te ontbijten en te lunchen en dan vanaf avond eet tijd begin ik meer misselijk te worden en wordt het eten lastiger

één jaar geleden

Reactie op JaDatIsDaisy

Ik had van de week ineens trek in aardbei dynamiet staafjes. En van die van ...
Wat een luxe, mijn vriend haalt ongezonde dingen echt met tegenzin 😂 als ik erop sta neemt hij het meestal wel mee, maar niet zonder judgement 😂

één jaar geleden

Reactie op Zomer21

Wat een luxe, mijn vriend haalt ongezonde dingen echt met tegenzin 😂 als i ...
Zelfde hier, m'n vriend haalt allemaal gezonde alternatieven voor me. Hartstikke lief, maar niet waar ik dan zin in heb 😂

één jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Zelfde hier, m'n vriend haalt allemaal gezonde alternatieven voor me. Harts ...
Nou echt hè! Bij mij ook hoor. Hij moppert bij al het "slechte" eten wat ik in mn mond doe... en krijg dan te horen het is ook mijn kind hoor.... 🙈

één jaar geleden

Reactie op AngRoos

Nou echt hè! Bij mij ook hoor. Hij moppert bij al het "slechte" eten wat ik ...
Gelukkig heb ik vandaag een semi gezonde (oké, dat maak ik mezelf wijs) craving herontdekt: een blaadje witlof met daarop wat truffelmayo, granaatappel pitjes, croutons en parmezaan 🤤

één jaar geleden

Reactie op Evaa1991

Gelukkig heb ik vandaag een semi gezonde (oké, dat maak ik mezelf wijs) cra ...
De Naturel chips die ik vandaag kocht heeft een B keuring (gezondheids keuring van a tm e). Toch best gezond blijkbaar 🤣

één jaar geleden

Zit je dan om half 7 aan een smoothie ijsje😍 had er zo zin in

één jaar geleden

Ik zat gister op et werk en ik had een wit broodje met kaas mee. Ik zag der ketchup staan dat heb ik erop gesmeerd inmiddels denk ik al een heel wat stukjes verslonden met witbrood kaas en ketchup 😂(dit at ik normaal nooit)

één jaar geleden

Reactie op belise

Ik zat gister op et werk en ik had een wit broodje met kaas mee. Ik zag der ...
Curry ipv de ketchup dat deed ik voor de zwangerschap al. Dus ik kan me goed voorstellen, dat het heerlijk smaakt 😇

één jaar geleden

Reactie op Frnzz

Zit je dan om half 7 aan een smoothie ijsje😍 had er zo zin in
🤤 nu wil ik ook een smoothie ijsje

één jaar geleden

Reactie op Sopermama-Lisa

🤤 nu wil ik ook een smoothie ijsje
Is echt een goede, deze zijn van de lidl. Toevallig hadden we ze nog liggen