209 Reacties
één jaar geleden
Alles smaakt zo lekker, vooral tosti met kaas plus nog cheddar kaas en nog curry erop 😋
één jaar geleden
Reactie op mrszuhalyorur
Alles smaakt zo lekker, vooral tosti met kaas plus nog cheddar kaas en nog ...
Jaloerss
één jaar geleden
Reactie op Zomer21
De Naturel chips die ik vandaag kocht heeft een B keuring (gezondheids keur ...
Wist je dat die voedingsscores per voedingsgroep gaan? Naturel chips is binnen de voedingsgroep chips dus geen slechte keuze. Maar het zegt niks over hoe gezond de voedingsgroep is.
Ik heb juist alleen maar trek in hele gezonde dingen. Volkoren producten, groente en peulvruchten. Drink ook ineens liters water, terwijl ik dat normaal altijd lastig vond. Hierdoor ben ik zelfs een beetje afgevallen ipv aangekomen 😅
één jaar geleden
Mijn standaard eet ritme is echt al W weken dit!
Ontbijt: havermout met pindakaas en een banaan
Lunch: 2 sesam ( ik herhaal SESAM ) crackers met een gekookt ei, 1 SESAM cracker met 1 plakje boterhamworst
Avondmaal: verschillend
En dan laat op de avond vaak nog een kopje tomatensoep of een paar snoepjes of een schaaltje chips
En breakers vooral vanille is echt een craving ook😂
één jaar geleden
Wauw wel gezond allemaal. Ik probeer dat echt, maar merk dat ik ook zo erg neig naar andere dingen (niet gezonde dingen). Had ik bij mijn eerste zwangerschap. Maakt mij soms wel onzeker, want ik ben bang om aan te komen
10 maanden geleden
Pindakaas. Altijd al dol op geweest, maar nu nóg een beetje meer 🥜
10 maanden geleden
Van die stokbroodjes van de Hema met zo’n vette Hema worst en saus (die dan allemaal onderin zit).