209 Reacties

één jaar geleden

Patat met citroensap 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Krentenbollen 😍

één jaar geleden

Tosti’s, witte kinder bueno, corn flakes, naturel chips en eigenlijk alles wat vet is! Fruit moet ik nu niet aan denken… Oja en eigenlijk alleen die mierzoete ijskoude pakjes drinken gaan er in. Water gadver…thee iehlll…

één jaar geleden

Augurken hmmm

één jaar geleden

Alles smaakt zo lekker, vooral tosti met kaas plus nog cheddar kaas en nog curry erop 😋

één jaar geleden

Reactie op mrszuhalyorur

Alles smaakt zo lekker, vooral tosti met kaas plus nog cheddar kaas en nog ...
Jaloerss

één jaar geleden

Reactie op Zomer21

De Naturel chips die ik vandaag kocht heeft een B keuring (gezondheids keur ...
Wist je dat die voedingsscores per voedingsgroep gaan? Naturel chips is binnen de voedingsgroep chips dus geen slechte keuze. Maar het zegt niks over hoe gezond de voedingsgroep is. Ik heb juist alleen maar trek in hele gezonde dingen. Volkoren producten, groente en peulvruchten. Drink ook ineens liters water, terwijl ik dat normaal altijd lastig vond. Hierdoor ben ik zelfs een beetje afgevallen ipv aangekomen 😅

één jaar geleden

Hier geen cravings, maar steeds zin om een feelgood film te zien Heerlijk om te doen 😊 Step up, Mamma Mia, etc

één jaar geleden

Mijn standaard eet ritme is echt al W weken dit! Ontbijt: havermout met pindakaas en een banaan Lunch: 2 sesam ( ik herhaal SESAM ) crackers met een gekookt ei, 1 SESAM cracker met 1 plakje boterhamworst Avondmaal: verschillend En dan laat op de avond vaak nog een kopje tomatensoep of een paar snoepjes of een schaaltje chips En breakers vooral vanille is echt een craving ook😂

één jaar geleden

Mijn standaard eet ritme is echt al W weken dit! Ontbijt: havermout met pi ...
Wauw wat goed zeg zo gezond! Ik word hier dus een beetje jaloers van🥲 het lukt mij gewoon niet, gezond eten staat me zo tegen😂

één jaar geleden

Wauw wel gezond allemaal. Ik probeer dat echt, maar merk dat ik ook zo erg neig naar andere dingen (niet gezonde dingen). Had ik bij mijn eerste zwangerschap. Maakt mij soms wel onzeker, want ik ben bang om aan te komen

één jaar geleden

Wist je dat die voedingsscores per voedingsgroep gaan? Naturel chips is bin ...
Omg nee?? Wat teleurstellend 😂😂

één jaar geleden

Wist je dat die voedingsscores per voedingsgroep gaan? Naturel chips is bin ...
Wauw dit wist ik ook niet!

10 maanden geleden

Fruit vooral veel fruit🤭 en crackers met jam

10 maanden geleden

Ineens moest en zou ik van die standaard voorverpakte cake eten… 🤷🏼‍♀️ Eet ik echt nooit! 😂

10 maanden geleden

Vanille yoghurt, chips, stroopwafels, poffertjes, cheestrings 🤤

10 maanden geleden

Pindakaas. Altijd al dol op geweest, maar nu nóg een beetje meer 🥜

10 maanden geleden

Van die stokbroodjes van de Hema met zo’n vette Hema worst en saus (die dan allemaal onderin zit).

10 maanden geleden

Zure matten!

10 maanden geleden

Reactie op xDoeshka

Zure matten!
Same hahaha